Det er hvad man for ud af når man stille og roligt for ud af at sidde og cruse stille og roligt afsted hjem af fra forårsmønstringen : For så lige pludselig blive overhalet med et sønderrivende SKRALD fra en rød vette . DET KAN IKKE BESKRIVES !!!!!!!!!!!. Det skal opleves ( ikke det med underhylerne ) . Men Piet`s nye motor den kører rimelig godt................ gu gør den ej den sparker fandeme røv + streger, skal jeg hilse og sige .
Tillykke med dåben af den nye motor fra Furious Piet . Og en understregning af at David`s import motore VIRKER til UG .Hmmm.... David hvad med lidt import af undertøj ?
...........nye underhylere...........
Re: ...........nye underhylere...........
:) undskyld!!
Karina siger hun har en brugt G-strengs trusse du kan få i kompensation.
Karina siger hun har en brugt G-strengs trusse du kan få i kompensation.
Og så i min bil det koster PIET,nu skal den også vaskes indvendigt
PUHA
PUHA
Undertøj, ja hvorfor ikke, måske alle der køber motorer med over 400 hk kunne få en kasse med :-)
Ps. Mødte politiet 2 gange idag uden at blive stoppet, prøvepladerne lå på i kabinen, remmene var smeltet over og på trods af min Las Vegas plade blev jeg ikke stoppet, de havde nok ondt af mig :-)
Ps. Mødte politiet 2 gange idag uden at blive stoppet, prøvepladerne lå på i kabinen, remmene var smeltet over og på trods af min Las Vegas plade blev jeg ikke stoppet, de havde nok ondt af mig :-)