Jeres mening.......

Alm. snak
Gæst

Jeres mening.......

Indlægaf Gæst » 27. apr 2005, 22:02

Som de fleste ved har jeg skiftet fra de originale 1966 Knock off hjul til AR TT2 hjul i 17 tommer.

Nu er jeg imidlertid blevet i tvivl om hvad der egentlig ser bedst ud ? Jeg har sagt ja til at købe et sæt knock off hjul igen, men er blevet usikker på hvad der er det rigtige til bilen.

Så hvad syntes i er pænest. Se venligst de to billeder jeg har vist nedenfor :

PS. Det er IKKE mig på billedet...........

Lad mig høre jeres mening.

Hilsen Thomas

Gæst

Re: Jeres mening.......

Indlægaf Gæst » 27. apr 2005, 22:32

jeg synes at TT2'erne er fede!

(udmeldt) Jesper Krarup

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 27. apr 2005, 22:32

He-he, ja, så pæn er du nok ikke......

Jeg syntes de originale klæder bilen bedst, de nye fælge er meget dominerende (fire fælge med en bil ovenpå).

Men det er jo en smagssag - de nye har trods alt den fordel at de ikke falder af i svinget.......

Lars Soerensen

Indlægaf Lars Soerensen » 27. apr 2005, 23:00

Med mindre man gå op i at bilen skal være 100% original, mener jeg at TT2'erne passer bedst til bilen, dette dog sålænge de ikke er mere en 17 tommer. Derudover er de vel en fordel m.h.t køreegenskaber, da de moderne lavprofil dæk gør bilen mere stabil.

Gæst

Indlægaf Gæst » 27. apr 2005, 23:37

Originale passer bedst til bilen stil. De andre er for prangende, og passer bedst til en mere moderne bil.

Gæst

Indlægaf Gæst » 27. apr 2005, 23:48

Syntes de nye er federe helt 100% brug de andre til at køre om vinteren med og sæt nogle snekæder på hahaha :) men nej pis med mig det er vel smag og behag

Piet

Indlægaf Piet » 27. apr 2005, 23:54

Klart TT2, men jeg er jo også mest til en rå streetmachine, bilen går fra blød hat stil til mean machine med de nye fælge.

Claes

Indlægaf Claes » 28. apr 2005, 11:12

De nye er flotte, men er jo en hel anden stil. Jeg synes Corvetten ser mere eksklusiv og dyr ud med de originale på. De nye råber sådan lidt 'uoriginal!' Men det er jo som sagt af andre en smagssag. Noglegange har man lyst til det ene og andre dage noget andet. Sådan er vi jo indrettet vi mennesker, vi vil altid have det vi IKKE har..

Tilbage til "Generelt forum"