VIGTIG INFORMATION VEDR. CRUISE FOR A CURE/FORÅRSMØNSTRING ØST

Alm. snak
Finnray

VIGTIG INFORMATION VEDR. CRUISE FOR A CURE/FORÅRSMØNSTRING ØST

Indlægaf Finnray » 26. apr 2005, 23:45

Adressen på Andersen & Martini i Søborg hvor vi mødes er:

GLADSAXEVEJ 340, 2860 SØBORG

Vel mødt!

Stillingen:

Harley: 40

Corvette: 30

(No kidding!)

(udmeldt) Anders

Re: VIGTIG INFORMATION VEDR. CRUISE FOR A CURE/FORÅRSMØNSTRING ØST

Indlægaf (udmeldt) Anders » 27. apr 2005, 04:29

Havde lidt håbet på at jeg kunne tilføje en ekstra Corvette til regnestykket (den skriger bare på at komme ud og røre sig rigtigt). Ville dog have motorkontorets OK på den, selv om jeg godt vidste at det nok ville blive umuligt. Det var hun ganske rigtigt heller ikke frisk på, selv om jeg forklarede situationen. Det virkede næsten som om, at selv om vi så kurerede alle verdens sygdomme, så bliver der ikke givet dispensation til den slags. Så ingen prøveplader til mig med den undskyldning og jeg tør ikke rigtig køre uden en dispensation fra dem, for sådan en karavane kan vel snildt blive stoppet og tjekket!

Jeg må pænt vente til alle papirer er på plads og møde op i den trætte Peugeot i stedet! Men jeg glæder mig til at se og ikke mindst høre Jeres biler.

Gæst

Indlægaf Gæst » 27. apr 2005, 13:46

Hej Anders

Jeg har aldrig oplevet at blive stoppet på værkstedets plader, der er nemlig forsikret at værkstedet selv, med kasko. Prøveplder derimod er kun ansvar, og det er for regning staten. Udover det vil en motorcykelbetjent udemærket forstå at det ikke er for at slippe for afgift du kører på prøveplader men derimod ventetiden på toldsyn. Bestil tiden til synet og ha bekræftelsen med i bilen, så er der ingen problemer.

Hilsen Thomas  

Finnray

Indlægaf Finnray » 28. apr 2005, 01:09

Stillingen 27/4 23:07:

Harley: 48(!)

Corvette: 29 (en framelding pga. manglende syn)

Det ser ud til at Harleyerne tager slutspurten

Gæst

Indlægaf Gæst » 28. apr 2005, 22:40

Om du står på torvet i Hillerød, Rådhuspladsen i KBH eller på Gavnø Slotsplads, så er det stadig en gammel bil der kan gå i stykker, det kan folk sgu godt forstå.

Til gengæld vil jeg hellere stå med en gammel Corvette der ikke vil starte fremfor at holde på lange Linie i en Porsche 911 der ikke kan starte(og jeg taler af erfaring) !!! Tag chancen, vi er mange til at skubbe din gamle 2 takter i gang.

Hilsen Thomas

Gæst

Indlægaf Gæst » 29. apr 2005, 01:06

Hej - - -

Jeg håber at se mange billeder både her på siden,og i klubbladet.Kan desværre ikke deltage da mine karburatorer er så tørstige at det vil koste mig en formue at tage til hovedstaden.Det kan da kun blive en rigtig flot dag for både Harleyer og Vetter.

I ønskes - God Cruising - her fra Odense.

Lauge

Tilbage til "Generelt forum"