Når jeg har startet min C4, kan jeg efter nogle sekunder høre en form for motor køre omme fra bagenden, ku også være en pumpe eller noget. Det lyder meget som om det skal være der. men gad bare godt vide hva det er..........
Mvh Lars
sjov lyd? nogen der kan forklare??
Re: sjov lyd? nogen der kan forklare??
Mit gæt er at det er en elektrisk benzinpumpe du kan høre, der er ikke en sådan i min C3, men der er i min Audi -hvilket også er muligt at høre hvis man lytter godt efter, og der skal også være een et sted i C4 når der er indsprøjning på - på Audien ligger den nede i selve tanken.
mV8h
Bjarne
mV8h
Bjarne
har tænkt det samme, men lyden kommer først ca 5 sekunder efter man har startet og er begyndt at trille......
ja, men hvad er det. Benzin pumpen starter vel ikke når bilen først kører?
Hej igen Lars
Ud fra din beskrivelse af forløbsmønstret kunne det jo også være landingsstellet der bliver klappet op efter at du har fyret raketten af :-))) Bjarne
Ud fra din beskrivelse af forløbsmønstret kunne det jo også være landingsstellet der bliver klappet op efter at du har fyret raketten af :-))) Bjarne
Jammen det er da helt sikkert en mulighed...eller måske en efterbrænder.....Vælger at ignorere lyden indtil nogen kan forklare.