Som kom dagen hvor jeg skulle til toldsyn og 1.reg syn i Rødvre synshal, Alt forløb perfekt, synsmanden, 'samt de andre der lige skulle se Vetten' var tilfreds med hvad de så, problemet opstod da vi kom til 1. reg dato, synsmanden var forståelig nok men alle i synshallen havde fornylig fået udskrift fra synsleder at være på vagt for dato samt reg atester fra biler fra USA, Tyskland mm. jeg måtte tale med hans synsleder om 1. reg. dato, som sagt så gjort, men men en lille fed opblæstt narrøv der kun havde til hensigt at skrotte Vetten, da han så min New York'er reg. dokument sagde han 'hvad vil du med den der', og stod næsten og grinede mig op i ansigtet, den kan du ikke bruge til noget, jeg ved ikke havd det er, og den dato kan du glemme alt om, så derfot blev Vetten ikke godkent pga. af som det eneste der der står på synsraporten i fejloversigt, Dok. for reg. att. (Certificate of Tittle). så er man lidt mobset....
Jeg har nu undersøgt det nærmere via motorkontoret i New York www.nysdmv.com og puha synslederen har jo helt fejl, alle New York biler fra før 1972 brger en slille gul slip som reg. dukument, så jeg drager til Næstved mandag formidag og for styr på mit syn, jeg har dog stadig problemer med 1. reg dato, er der nogle der har foreslag til at få ændret dette
toldsyn og 1. reg syn af 69"er
Re: toldsyn og 1. reg syn af 69"er
:((((((((((((((((((((
LATTERLIGE SYNSHALLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LATTERLIGE SYNSHALLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christian fra klubben, medlem 384, som jeg lige har besøgt, har oplevet nøjagtig det samme med sin 1969'er, prøv at ringe til ham, jeg ved hans reg. dato er sat til 1/1/69 og han ved også hvordan man kan få det.
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
-
Grusom historie. Jeg har talt med selvsamme person. Min Pink Slip fra Cal. kunne heller ikke bruges!
C3
C3
på www.ncrswi.bizland.com/wi_ncrs/bdaycalc.htm kan man få fødselsdagen oplyst, det er min vette 68er blevet synet på, sammen med den gule new york reg. det hjælper dig selvfølgelig ikke hvis du møder en trodsig synsinspektør. men da andre kan få synet biler med de samme værktøjer kan du også, du skal have navnet på ham som afviser din bil og derefter ringe til regionalchefen for dit synsområde og forklare ham problemet. de er som regel lydhør og da vi andre kan få synet vores biler har du en god sag.
selv om de har magt disse synsinspektører kan de blive nødt til at bøje nakken. En tidligere svoger af mig var til syn med en opel den havde fået større motor dog stadig lovlig men inspektøren ville på ingen måde syne den, han fik hjælp af regionalchefen og inspektøren blev sendt ud i svogers garage for at godkende bilen. jeg behøver vidst ikke at nævne at ydmygelsen var total. men så må de sgu lære det engang imellem. (region nordjylland-thisted synshal)
selv om de har magt disse synsinspektører kan de blive nødt til at bøje nakken. En tidligere svoger af mig var til syn med en opel den havde fået større motor dog stadig lovlig men inspektøren ville på ingen måde syne den, han fik hjælp af regionalchefen og inspektøren blev sendt ud i svogers garage for at godkende bilen. jeg behøver vidst ikke at nævne at ydmygelsen var total. men så må de sgu lære det engang imellem. (region nordjylland-thisted synshal)
-
Jeg har forfulgt en anden vej - nemlig at skrive til DMV i Californien for at få 1.reg. dato. Efter 5 breve står det nu klart at de simpelthen ikke kender datoen ( Pink slip siger 00/00/69 ).
C3
C3