Så lykkedes det endelig justitsministeriet at svare på henvendelsen om en 3. kvadratisk nr. plade til montering foran. Det er hermed ok for min 66 Corvette at køre med kvadratisk nr. plade foran, den kan bestilles på motorkontoret og koster IKKE noget!!! Blot skal jeg returnere den rektangulære jeg fik udleveret sidst. Er der andre der har fået svar?
Hilsen Thomas
3. nr. plade.
Re: 3. nr. plade.
hej thomas er det muligt jeg kan bede om en kopi af det brev du har sendt? :) så vil jeg nemlig også ansøge om at få kvadratisk foran på min 68'er
min mail er pnk@os.dk
min mail er pnk@os.dk
Hej Thomas
Jeg vil også meget gerne have en kopi, hvis det kan lade sig gøre...
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg bede dig bruge enten min privatadresse eller mailadresse fra medlemslisten - medlemsnummer 334.
Jeg vil også meget gerne have en kopi, hvis det kan lade sig gøre...
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg bede dig bruge enten min privatadresse eller mailadresse fra medlemslisten - medlemsnummer 334.
Hej
Jeg vil gerne maile brevet jeg sendte til jer, allerede i morgen formentlig.
Hilsen Thomas
Jeg vil gerne maile brevet jeg sendte til jer, allerede i morgen formentlig.
Hilsen Thomas
Jeg vil gerne gøre opmærksom på at jeg kun mail'er brevet til medlemmer af Corvette Klubben, derfor bedes de af jer der kunne bruge det sende mig en email med navn og medlemsnummer så kan jeg maile brevet til Jer.
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
I følge min sagsbehndler skal ALLE biler/reg. nr. behandles individuelt, så det har lange udsigter, jeg sendte mit brev d. 26. marts 2004 og har netop fået svar.
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
Hej thomas.
Formular til ansøgning om ombytning af nummerplade kunne være fin at få sendt. Vi ses til træf.
Hilsen
Brian Sørensen
Medlem nr.411
Formular til ansøgning om ombytning af nummerplade kunne være fin at få sendt. Vi ses til træf.
Hilsen
Brian Sørensen
Medlem nr.411
-
Thomas,
har netop læst dette 'gamle' indlæg.
Jeg ville sætte pris på hvis du ville sende mig en kopi af din ansøgning via e-mail.
Medlem #375
e-mail: lars@sorense.com
mvh
Lars Sørensen
har netop læst dette 'gamle' indlæg.
Jeg ville sætte pris på hvis du ville sende mig en kopi af din ansøgning via e-mail.
Medlem #375
e-mail: lars@sorense.com
mvh
Lars Sørensen