Gratis benzinkort !
Gratis benzinkort !

Re: Gratis benzinkort !
Hej David
Noget kunne tyde på at min blybenzintank nede ved havnen her i Odense er på vej fra DK til OK Benzin.Jeg håber rygtet taler sandt,Niels Formand prøver at undersøge det,da personalet endnu ikke er klar over det.Hvis det passer har jeg bestilt et OK kort.
Jule - Nytårs og Vette hilsner til hele klubben - - - - - Lauge
Noget kunne tyde på at min blybenzintank nede ved havnen her i Odense er på vej fra DK til OK Benzin.Jeg håber rygtet taler sandt,Niels Formand prøver at undersøge det,da personalet endnu ikke er klar over det.Hvis det passer har jeg bestilt et OK kort.
Jule - Nytårs og Vette hilsner til hele klubben - - - - - Lauge
Jeg vil gerne tilføje til ovenstående, at for at det skal komme Club Corvette Denmark tilgode, skal der handles benzin/diesel for minimum 500 Liter inden d. 30.september 2006.
Vette hilsen
Niels Formand
Vette hilsen
Niels Formand
-
Hej David
Vi har et, og det bliver brugt en del ... hehe, og så går jo til et godt formål ;-)
Hilsen Kenneth
Vi har et, og det bliver brugt en del ... hehe, og så går jo til et godt formål ;-)
Hilsen Kenneth
Det var det første jeg gjorde da jeg meldte mig ind i klubben....*
Jeg havde faktisk et OK-kort i forvejen, men synes det er meget vigtigt at bakke op om de beslutninger og tilbud som der sidder nogle få folk og arbejder på for vores alles skyld og til vores fordel....så nu har jeg 2 OK-kort..
God baghjul til jer og jeres biler!
HK 'Hunterforce'
Jeg havde faktisk et OK-kort i forvejen, men synes det er meget vigtigt at bakke op om de beslutninger og tilbud som der sidder nogle få folk og arbejder på for vores alles skyld og til vores fordel....så nu har jeg 2 OK-kort..
God baghjul til jer og jeres biler!
HK 'Hunterforce'