Er der nogen der kommer til Toldboden i København tirsdag aften?
Det er rigtig hyggeligt, vi mødes med en masse spændende nye og gamle biler.
Det starter kl. 17.00 og der er gratis kaffe og kage til udstillerne.
Der er også en Cafe "Toldboden" hvor der kan købes mad og drikke.
Det er ren hygge på kajkanten.:cheers2::cheers2:
Vejret siger SOL OG 27 grader kl 18.00
Hilsen
Grethe og Flemming.
Toldboden tirsdag aften
-
Er det mon på grund
Er det mon på grund af Fodbolden at der ikke er nogen der vil med, så tror jeg da også at jeg vil blive hjemme.
Hejsa Flemming Der var sandelig også
Hejsa Flemming
Der var sandelig også mandefald til det ellers så traditionsrige søndags-møde i Roskilde. Vi kunne mønstre 1 stk. gul C3, 1 stk Hvid C6 + 1 stk. rød/hvid C1'er, der blev indfanget ganske kort...
Et mindre pænt selskab må man sige; men hyggeligt var det i alt fald. :coolgleamA::coolgleamA::coolgleamA:
Med Vette-hilsner
Anni
Der var sandelig også mandefald til det ellers så traditionsrige søndags-møde i Roskilde. Vi kunne mønstre 1 stk. gul C3, 1 stk Hvid C6 + 1 stk. rød/hvid C1'er, der blev indfanget ganske kort...
Et mindre pænt selskab må man sige; men hyggeligt var det i alt fald. :coolgleamA::coolgleamA::coolgleamA:
Med Vette-hilsner
Anni
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
Hejsa Flemming Os der "kun" er
Hejsa Flemming
Os der "kun" er til NFL kommer gerne og drikker kaffe på kajen, det er da i øvrigt først kl. 2200 kampen spilles, selvom de godt nok starter med at ævle en times tid før. Så alle i nærheden kom ind/ud af kampen og mød op på kajen til det der er vigtigst.
vh
Leif
Os der "kun" er til NFL kommer gerne og drikker kaffe på kajen, det er da i øvrigt først kl. 2200 kampen spilles, selvom de godt nok starter med at ævle en times tid før. Så alle i nærheden kom ind/ud af kampen og mød op på kajen til det der er vigtigst.
vh
Leif
-
:tal: VÅGN SÅ OP Jamen så
:tal: VÅGN SÅ OP
Jamen så kommer vi da også Leif og tror du ikke også at Anni og Peter kommer? Sig nu ja Anni.
Sidst jeg var der, var der 3 der havde skrevet at de kom, men der kom alligevel 10 Corvetter.
I tirsdags var der ca. 70 spændende biler
Vi ses.
Grethe og Flemming.
Bliver jeg mobbet meget hvis
Bliver jeg mobbet meget hvis jeg møder op uden Corvette?
Frank 1228
Frank 1228
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"