Nu er det forlænget weekend så
8493
Nu er det forlænget weekend
-
Nu er det forlænget weekend
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (52.45 KiB) Vist 10569 gange
Hej Jeg er i fuld gang
Hej
Jeg er i fuld gang med at montere mit væg-til-væg-smil, fordi jeg kører til Tyskland fredag morgen.
Jeg har observeret en smule uro i min speedometervisning - så jeg vil afprøve nederste højre del af instrumentet - fra fredag morgen.
Hvis det virker - så bliver jeg i landet et par dage, og afprøver det flere gange, bare for at være helt sikker.
Der er ikke noget så irriterende som periodiske fejl :auto:
Vettehilsen og god St. Bededagsferie til Jer alle
Fra Frank1228
Jeg er i fuld gang med at montere mit væg-til-væg-smil, fordi jeg kører til Tyskland fredag morgen.
Jeg har observeret en smule uro i min speedometervisning - så jeg vil afprøve nederste højre del af instrumentet - fra fredag morgen.
Hvis det virker - så bliver jeg i landet et par dage, og afprøver det flere gange, bare for at være helt sikker.
Der er ikke noget så irriterende som periodiske fejl :auto:
Vettehilsen og god St. Bededagsferie til Jer alle
Fra Frank1228
-
Jeg er ikke til ræs
Jeg er ikke til ræs og tysker. Så jeg bruger dagen til at besøge 5 kirker. Det bliver stort.
Hvem taler om "ræs" ? En
Hvem taler om "ræs" ?
En Corvette er ikke en racerbil - den kan bare køre forholdsvis hurtigt .... :Angel_anim:
Frank1228
En Corvette er ikke en racerbil - den kan bare køre forholdsvis hurtigt .... :Angel_anim:
Frank1228
God tur, vi håber der
God tur, vi håber der er nogle rundkørsler på jeres vej, det giver noget ekstra.
god forlænget weekend
også til dig Henrik selv om du skal studerer kirker.
god forlænget weekend
også til dig Henrik selv om du skal studerer kirker.
Hej igen Det blev en fin
Hej igen
Det blev en fin tur.
Jeg har - meget dygtigt - jagtet tyske insekter i sydgående og nordgående retning. Det lykkedes mig at indhente og aflive rigtig mange.
Mit speedometer havde alligevel ingen fejl - det var dejligt.
Det virkede perfekt i alle positioner - op til på en urskive svarende til kl. 25 minutter over 12 - i alle 3 dage.
Kun et enkelt blitzlys blev det til - jeg håber sådan at billedet bliver godt. Jeg har lovet min mor et billede af min bil. :hurray:
Vettehilsen Frank1228
Det blev en fin tur.
Jeg har - meget dygtigt - jagtet tyske insekter i sydgående og nordgående retning. Det lykkedes mig at indhente og aflive rigtig mange.
Mit speedometer havde alligevel ingen fejl - det var dejligt.
Det virkede perfekt i alle positioner - op til på en urskive svarende til kl. 25 minutter over 12 - i alle 3 dage.
Kun et enkelt blitzlys blev det til - jeg håber sådan at billedet bliver godt. Jeg har lovet min mor et billede af min bil. :hurray:
Vettehilsen Frank1228
-
Jeg kender en billiger fotograf
Jeg kender en billiger fotograf
Hej Henrik Navnet på hende fotografen
Hej Henrik
Navnet på hende fotografen ville være dejligt ..... :bike:
Navnet på hende fotografen ville være dejligt ..... :bike:
-
Du får det på lørdag
Du får det på lørdag over en fadbamse, det er et stort nummer så det kan ikke være på din iPad, husk trailer til det.
Jeg kan næsten ikke få
Jeg kan næsten ikke få luft ...........:sh:
Frank1228
Frank1228
Tilbage til "Snak / off topic"