Opdatering vedr. deltagelse i Gavnø Autojumble d. 12. juni

Alm. snak
(udmeldt) ClausX

Opdatering vedr. deltagelse i Gavnø Autojumble d. 12. juni

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 11. jun 2005, 04:10

Kære venner,

Som jeg skrev i sidste nyhedsbrev for 3 dage siden, deltager CCD som mærkeklub ved Gavnø Autojumble i morgen, søndag d. 12. juni.

Jeg har nu fået tilbagemelding fra 13 medlemmer som vil deltage, udover undertegnede. Jeg havde troet at vi blev flere og håber fortsat, at der er flere derude, som vil støde til.

Jeg gentager derfor lige teksten fra sidste nyhedsbrev, i tilfælde af, at der måske er kommet flere interesserede på banen. 

Hvis klubben skal repræsenteres ordentligt, er det vigtigt vi holder samlet i Gavnø Slotspark. For at kunne holde samlet i slotsparken skal vi køre ind samlet, ifølge arrangørernes anvisninger. Vi skal benytte USA området, men der er ikke afsat dedikeret plads til CCD på forhånd. Tillige synes der at være afsat mindre plads til Amerikanerbilerne end i tidligere år og det er derfor vigtigt, at vi ankommer i god tid for at finde os en god plads!

Indkørsel kan ske i tidsrummet 07:00 - 09:30 men erfaringsmæssigt hersker der en del trafik-kaos i hele Næstved-området på 'Gavnø-dagen'.

Vi mødes derfor i tidsrummet 08:00 - 08:30 på parkeringspladsen hos Morten Hansen Automobiler på Gavnøvej 1 i Næstved. Såfremt porten til den lukkede parkeringsplads ikke er åben når I ankommer, kører I blot til højre ved porten, rundt om bygningen, ind til Morten Hansen Automobiler's åbne parkeringsplads.

Kl. 08:30 præcis kører vi fra samlingsstedet i kortege til Gavnø Slotspark. Her forsøger vi at finde en plads stor nok til os alle i USA bil området. Hvis nogen skulle ankomme senere end kl. 08:30, kan jeg ikke garantere, at der bliver plads til vedkommende sammen med resten. Vi vil selvfølgelig forsøge at 'fylde lidt ekstra' i starten og efterhånden rykke sammen for at give plads til eventuelle efternølere.

Glem nu ikke jeres adgangskort! MAN IKKE KAN KOMME IND PÅ GAVNØ UDEN ADGANGSKORTET I FORRUDEN!  

Og her er så deltagerlisten:

#

Fornavn

Efternavn

Ledsager (måske)

19

Steffen

Jung

Kia

38

Jan

Simonsen

Jane

127

Claus

Christiansen

Mark (svigersøn)

152

Preben

Knudsen

Anni

312

Piet

Kargaard

Karina Hallgreen Johansen

320

Johnny

Kofoed

Lene Bonde Kofoed

321

Tommy

Eriksen

357

Jørgen

Larsen

Maj-Britt Helge Larsen

361

Jan

Nielsen

Anne Bærnthsen

372

Jørgen

Eriksen

384

Christian

Jørgensen

434

Thomas

Holst

Benedikte Kirkegaard

453

Dan

Petersen

Joan Petersen

???

Lars

Nielsen

Jeg medbringer klubbens banner og en pavillon. Håber I andre vil medbringe folde-stole, jeg har ikke plads til mere.

Glæder mig til at se jer - må det blive en god Vette-dag.

Mange venlige hilsner

Claus

E-mail: president@club-corvette.dk

Mobil:  26 70 00 13

Christian #384

Re: Opdatering vedr. deltagelse i Gavnø Autojumble d. 12. juni

Indlægaf Christian #384 » 11. jun 2005, 11:58

Jeg medbringer udover to foldestole, også en termokande med kaffe samt en stabel plastikkrus. Måske er der en eller to mere der kunne tage en kande kaffe med ??

Tilbage til "Generelt forum"