Sidste udkald til forårsmønstring Vest

Alm. snak
Gæst

Sidste udkald til forårsmønstring Vest

Indlægaf Gæst » 5. maj 2005, 23:08

Hej alle.

Så er vi begyndt at nærme os dagen hvor der skal afholdes Forårsmønstring i Jylland, så hermed en sidste påmindelse for dem som ikke har tilmeldt sig endnu, og da det blir en rigtig god dag, ja tænk så på hvad i går glip af. Gælder både Sjælland, fyn og Jylland.

For mere info omkring Forårsmøntring Vest og programmet dertil, kan ses under træfkalenderen.

Vette hilsen

Niels-Erik Hansen
Randers

Gæst

Re: Sidste udkald til forårsmønstring Vest

Indlægaf Gæst » 6. maj 2005, 00:27

Glæder mig helt vildt til at møde jer alle fra CCD til træffet i Randers...

Vette-hilsen Zean

Finnray

Indlægaf Finnray » 6. maj 2005, 10:48

Held og lykke med arrangementet. Jeg håber det bliver lige så stor succes som forårsmønstringen Øst.

Gæst

Indlægaf Gæst » 6. maj 2005, 12:22

Hej Niels-Erik - -

Jeg prøver igen - brevet smuttede et eller andet sted hen da jeg trykkede OK !!!

Tak for en hyggelig samtale.Til trods for min Vettes totale mangel på respekt for benzinpriserne,vil jeg forsøge på at komme til Randers på en eller anden måde.Jeg ved endnu ikke hvordan.Det er helt sjovt som foråret får alle til at blive nærmest staldkåde - - - vi vil ud i naturen til alle de dejlige oplevelser der står i kø for at blive brugt.Vi har jo også mulighed for at se hinanden her på øen midt i riget.Du nævnte Henriks træf i Assens - 'Biler i Byen.'Der sker måske lidt mere her på Fyn - det hører I nærmere om senere,men vi skal måske også passe på med ikke at klemme alt for meget sammen på et enkelt år.Det ser da ud til at år 2005 bliver et ekstremt stærkt Corvette år - - flot,flot.

Håber at Randers træffet bliver en god oplevelse for alle - - hilsner fra - - Lauge

Tilbage til "Generelt forum"