Ny CCD-hjemmeside og administration

Alm. snak
Brugeravatar
Lars Riggelsen
Kontakt:

Re: Ny CCD-hjemmeside og administration

Indlægaf Lars Riggelsen » 11. dec 2025, 08:30

Intet modtaget på mail eller spam.
De bästa hälsningar
Vibeke o Lars Riggelsen.
Medlem 1350
Trelleborg, Sverige.
http://corvetteworldsweden.com/

1606

Indlægaf 1606 » 11. dec 2025, 09:22

Hej
Vi har heller ikke modtaget mail og spam er checket.
Bedste Vettejulehilsner og godt nytår til alle :D
#530 &1606 - Henrik & Susanne

Brugeravatar
C5Nissen
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Indlægaf C5Nissen » 12. dec 2025, 11:38

Hej igen Corvette Venner - undskyld ventetiden på tilbagemelding, jeg har desværre været lidt optaget af jobbet i indeværende uge.

- De af jer der benytter G-mail har typisk ikke modtaget mails i den første udsendelse, da vi fik afvist alle mails sendt til G-mail konti grundet mistanke om spam, der var helt enkelt for mange mails sendt til G-mail konti fra samme adresse, så de blev blokeret; vi fik genudsendt de mails tirsdag eftermiddag (09.12) så jeg håber en stor del af jer har modtaget mailen efterfølgende.

De resterende medlemmer der har meldt tilbage, som ikke benytter G-mail (medlemmer nr. 530 - 1350 - 1606 - 1855) - vi sender lige mailen til jer igen her i løbet af fredag formiddag, så hvis i heller ikke modtager den i dag, må i gerne lige give mig en tilbagemelding.

Medlem nr. 1616 - Anders havde et par spørgsmål vedr. betaling af kontingent:
- Ja korrekt kontingentet er kr. 400,-
- Og som udgangspunkt er det betaling via kort (Dankort eller Mastercard) hvor man automatisk ledes videre til en betalingsside, når man trykker på "Betal her", så her skal man bare indtaste sine kortoplysninger, og ikke bruge reg. og konto nummer.
- Såfremt man ikke har mulighed (eller ikke ønsker) at betale med kort, kan man henvende sig til "medlemsinfo" , der så kan oplyse et reg. og kontonummer, hvorefter betalingen bliver registreret manuelt af Anni der bestyrer medlemsinfo.
Hilsen CCD - Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

Tilbage til "Generelt forum"