ATT C2'er og C3 folket.

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gemynthe

ATT C2'er og C3 folket.

Indlægaf Gemynthe » 8. sep 2025, 12:22

Jeg er blevet kontaktet af Peter Clausen der er redaktionschef for MotorClassic hos FDM.

Han skriver følgende til mig:

Club Corvette Danmark har før været meget behjælpelig med at skaffe biler til artikler i MotorClassic, og mange tak for det.

Derfor vil jeg tillade mig at komme med en lidt anderledes forespørgsel denne gang: Lige om lidt runder vi 100 udgivelser af MotorClassic, og det skal markeres på forskellig vis.

Et af tiltagene bliver en særudstilling af de mest spændende MotorClassic-forsidebiler på Haaning Collection i Bagsværd fra den 6. til den 30. november. En af de biler, vi har i tankerne, er Corvette C2, som vi havde på forsiden af MotorClassic nr. 26 i 2013.

Dengang var der tale om Knudåge Carlsens hvide ’63 split-window, men jeg kan ikke komme i kontakt med ham og ved ikke, om han stadig har bilen. Men vi kan sagtens bruge en anden C2 Coupé i original skikkelse, hvis et af jeres medlemmer vil stille den til rådighed.

Bilerne vil være indhegnede, og Haaning Collection overholder alle forsikringskrav til veteran- og stilstandsforsikrede biler. Som udgangs afleverer selv deres køretøjer i klargjort stand umiddelbart før udstillingen – Haanings folk giver dem dog gerne et sidste lille brush-up hvis påkrævet – og afhenter dem igen umiddelbart efter.

Lad mig høre, hvad der er muligt!

Og nu jeg alligevel har fat i dag: Jeg kan faktisk godt tænke mig at lave en artikel om en C3 Pace Car Edition fra 1978 ved lejlighed. Er der mon en i klubben, der vil synes, at det er sjovt.

Peter kan kontaktes på:
4527-0775
2889-1258
Pcl@fdm.dk

Brugeravatar
Holmgaard

Re: ATT C2'er og C3 folket.

Indlægaf Holmgaard » 18. sep 2025, 21:12

Til info.

Redaktionschef Peter Clausen fra MotorClassic (FDM), har fundet frem til den nuværende ejer af den hvide C2 1963 Split Window.

Efter et lidt specielt tip, fra undertegnede. Da jeg havde set bilen på et træf på kulturzonen på amager. Jeg havde taget et billede af bilen samt et billede af MotorClassic forsiden som ejeren også havde udstillet sammen med bilen. Ejerens navn stod på dette billede ;)

/ Anders Holmgaard Nielsen #1788
#1788# Holmgaard

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"