- Hej,
Jeg er endnu et nyt medlem af CCD. I øjeblikket er jeg passiv medlem, da jeg venter med længsel på at min 73'er Coupé skal dukke op på Århus havn. Schumacher Cargo har dog stillet mig i udsigt at jeg kan hente Vetten i uge 29!
Da jeg har ventet ';meget'; længe på Vetten, ønsker jeg naturligvis at få bilen ud at køre hurtigst muligt.
Jeg har et stort ønske og håb om at få bilen synet og indregistreret med det samme!.
Her kunne jeg godt ønske mig lidt hjælp fra jer!. Jeg har rimelig styr på at få bilen synet, men jeg er i tvivl om hvorledes jeg får alle formulare fremskaffet. Der er vist sket en ændring efter kommunal reformen. Er der en tråd på dette forum som beskriver proceduren eller er der en der for nylig har indregistreret en Vette og som har lyst til at beskrive proceduren. Jeg tænker på: - Hvilke registrings attester skal bruges og hvor skaffer jeg dem?
- Hvorledes med forsikrings police? Kan jeg skaffe en inden bilen er hjemme?(jeg kan jo ikke sende billeder af bilen før den er hjemme)
- Kan jeg på forhånd henvende mig til Skat for at få bilen forhånds afgift beregnet?
- Der kan være andre vigtige opgaven!!
Alle relevante links eller oplysninger tages imod med TAK
Venlig hilsen
Jgeh #959