Generalforsamlingen Lørdag den 24 Nov.

Alm. snak
Lykkemark

Generalforsamlingen Lørdag den 24 Nov.

Indlægaf Lykkemark » 21. nov 2007, 23:56

Jeg er et nyt medlem i CCD og kender stort set ikke særligt mange.

Jeg kommer til generalforsamlingen sammen med Allan 271 og Lasse Grebart fordi dem har jeg mødt på chatten, som af uforklarlige årsager er forsvundet ..chatten altså, Allan og Lasse er der stadigvæk (håber jeg) og husker at møde op hos Lasse kl. 11.00.

Der er nu tre dage til Generalforsamlingen og jeg læste på et indlæg fra den rare Sæbemand omkring tilmeldinger(Sævemand, det må man godt skrive når ens aner kommer fra Skovvej i Hobro og ens fætter var supercykelrytter og havde det samme navn som en købmands på et hjørne og blah blah) hvorfor smider man ikke indkomne forslag som folk skal tænke over til Generalforsamlingen på Forum';et ?

Det kunne jo være at der kom flere ? Det kunne jo være at de havde gjort sig nogle tanker om hvad de ville mene (på den korte og den lange bane som det hedder på idiotnudansk).

Jeg kører herfra matriklen på Falster Kl 09.00 således at jeg kan indfinde mig hos Lasse Grebart klokken 11.00. Ved ankomsten forventer jeg at blive modtaget med en pulverkaffekop og et hej.

Jeg forventer også at Allan 271 er der til tiden, og han tager en pose wienerbrød med (min spandauer skal være med syltetøj).

Er det muligt at få at vide hvad det er man skal tænke over inden det bliver læst op ?

Venligst

Lykkemark

Gæst

Re: Generalforsamlingen Lørdag den 24 Nov.

Indlægaf Gæst » 22. nov 2007, 01:28

Hej Lykkemark.
Ja nu har vi også fået Tom Kristensen på skamlen her fra Hobro. (når ikke lige makeren taber et baghjul).
Du / i får en dagsorden udleveret når i kommer til Vejle.  der kommer ca. 50 medlemmer til GF. i Vejle.
'; vi skal nok få nogle givtige timer sammen';  mvh. Per.

(udmeldt) ClausX

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 22. nov 2007, 02:14

Opdateret dagsorden med indkomne forslag kommer forhåbentligt op på hjemmesiden i morgen (eller i dag er det vel...!).
Vettehilsen
Claus

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 22. nov 2007, 19:35

Lykkepille ? ? ? Kender ham ikke...Har aldrig set ham , hvem F..... er det  Taler om chaten er der og så er den ikke ? pas herfra........ Lasse siger det dig noget ?

Jep tager nogle danish , hvis du er mand for en lille arrrhhvordenkradser til halsen  .. Ser ud til at blive en laaaang dag

Gæst

re:Generalforsamlingen Lørdag den 24 Nov.

Indlægaf Gæst » 22. nov 2007, 20:15

Ta det roligt, både ';Lykkepille'; og ';Ballan';....  Der var lige et lille problem med en extern server, ikke en der vedrører CCD,  - jeg har jo måtte ty til lidt alternative løsninger .....

Tilbage til "Generelt forum"