Jeg er et nyt medlem i CCD og kender stort set ikke særligt mange.
Jeg kommer til generalforsamlingen sammen med Allan 271 og Lasse Grebart fordi dem har jeg mødt på chatten, som af uforklarlige årsager er forsvundet

Der er nu tre dage til Generalforsamlingen og jeg læste på et indlæg fra den rare Sæbemand omkring tilmeldinger(Sævemand, det må man godt skrive når ens aner kommer fra Skovvej i Hobro og ens fætter var supercykelrytter og havde det samme navn som en købmands på et hjørne og blah blah) hvorfor smider man ikke indkomne forslag som folk skal tænke over til Generalforsamlingen på Forum';et ?
Det kunne jo være at der kom flere ? Det kunne jo være at de havde gjort sig nogle tanker om hvad de ville mene (på den korte og den lange bane som det hedder på idiotnudansk).
Jeg kører herfra matriklen på Falster Kl 09.00 således at jeg kan indfinde mig hos Lasse Grebart klokken 11.00. Ved ankomsten forventer jeg at blive modtaget med en pulverkaffekop og et hej.

Jeg forventer også at Allan 271 er der til tiden, og han tager en pose wienerbrød med (min spandauer skal være med syltetøj)

Er det muligt at få at vide hvad det er man skal tænke over inden det bliver læst op ?
Venligst
Lykkemark