Hvis der nogen som har lyst til at rejse sammen en tur til LA 14dage, og er på jagt efter gode Vetter, så er jeg frisk med at dele rent a car /Motels / contanier etc.
Jeg vil over at finde en C5 2000 cap. har været i LA ca 14 gange over de sidste 15 år, så jeg kender stedet. Men ikke lige hvor man skulle finde nogen Vetter endnu, men der jo mange steder Forhandler/Private...
Regner med at prøve at få 'prøve' plader på vetten man køber, få en lille uge rundt i Vette evt. i Las vegas, andet cool steder i Cali. Man kunne nok nå at se lidt... Som nok kunne blive en fed oplevelse i fed bil :-)
Har muligevis en Ven der vil have en C3, men tror han ender med at købe en i Dk, så det er jo ikke sikker han vil med...
USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)
-
Re: USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)
Er Pomona ( Fairplex ) med på programmet? Det næste er den 27 aug. ( Efter det i næste uge ).
http://www.pomonaswapmeet.com/future.htm
Muligvis er der ingen C5'er men det er en stor oplevelse at tage derud.
C3
http://www.pomonaswapmeet.com/future.htm
Muligvis er der ingen C5'er men det er en stor oplevelse at tage derud.
C3
-
Re: USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)
Prøveplader i Californien?
Jeg købte selv en bil i CA sidste år. men talrige undersøgelser på forhånd viste at det var umuligt at indregistrere bilen som udlænding. Intet forsikringsselskab ville tegne forsikring.
Jeg undersøgte også prøveplader - men fandt ingen vej.
Er du sikker på at det kan lade sig gøre?
( Jeg endte med selv at bede sælgeren om at køre bilen til Paramaunt og aflevere til Schumacher dér ).
C3
Jeg købte selv en bil i CA sidste år. men talrige undersøgelser på forhånd viste at det var umuligt at indregistrere bilen som udlænding. Intet forsikringsselskab ville tegne forsikring.
Jeg undersøgte også prøveplader - men fandt ingen vej.
Er du sikker på at det kan lade sig gøre?
( Jeg endte med selv at bede sælgeren om at køre bilen til Paramaunt og aflevere til Schumacher dér ).
C3