Ja, det er nemlig rigtigt Christian..
Mon ikke det er en fejl.. Hvem ville dog fjerne chrome-kofangeren foran?
Hva' så Claes, kommer vi til at se mere til dig næste sæson?
Ja, det er nemlig rigtigt Christian..
Mon ikke det er en fejl.. Hvem ville dog fjerne chrome-kofangeren foran?
Takker for de mange svar!
Det er også min opfattelse at det bedre kan betale sig at betale lidt ekstra og få et eksemplar i så god stand som muligt da det hurtigt løber op hvis der skal laves for meget.
Hvad taler for/imod at vælge smallblock/big block? -Jeg vil gerne have effekten op i nærheden af 500+ hk og tænker jo derfor at en big block alt andet lige er nemmere at hive mange heste ud af. Men hvordan med "kørbarheden" -høj effekt er jo langt fra altid = god køreoplevelse...
Annoncen siger 1972, men enten er den ombygget. Ellers er det en 73'er.
Når det så er sagt, så synes jeg stadig en big block vette med sidepipes er fed...
Alt i alt, kommer det vel mest an på hvad du selv mest er til.
Den kan også have været skadet, og bygget op igen med en 73ér front:puke:
Niels
René -hvad var det for en bil?[/QUO
Ja, nu er det her, jeg får røde øre, jeg købte først en 69 Camaro, den blå og efter jeg kom hjem, købte jeg så nr 2 Camaro. Skulle fylde container 2 op. Farven
på bilen havde ændret sig, over Atlanten. Rust kunne jeg se da dørene på containeren blev åbnet, så her var intet skjult,
bortset fra farven og en ellers fin række 6er, som havde tabt 2 cylindre. Nå- det var bare i banken og hæve.
Bilen er nu malet og mangler bare en V 8. Den blå måtte have den helt store tur, brandærgeligt, når jeg har betalt i dyre domme for, efter hvad amerikanerne sagde var en perfekt bil, som så var et renoveringsopjekt. Har bare svært ved, at springe over hvor gærdet er lavest, så derfor denne dyre renovering.:Chevy_anim:
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster