sæder c3

Alm. snak
Allan#271

Et af de største problemer

Indlægaf Allan#271 » 2. dec 2008, 16:45

Et af de største problemer med sæder til C3 Corvetten er at de ofte bliver for høje til at man sidder korrekt, det er ikke specielt rart at kigge ud over ruderammen når man kører :)

Det var pokkers ...
Har ellers fået fortalt at det bare var et justerings spørgsmål , ryglænet skulle helt tilbage så skulle den være i vinkel :gnorsi::gnorsi::gnorsi:

Nillerdrengen. #531

Et af de største problemer

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 2. dec 2008, 16:57

Et af de største problemer med sæder til C3 Corvetten er at de ofte bliver for høje til at man sidder korrekt, det er ikke specielt rart at kigge ud over ruderammen når man kører :)

Det var pokkers ...
Har ellers fået fortalt at det bare var et justerings spørgsmål , ryglænet skulle helt tilbage så skulle den være i vinkel :gnorsi::gnorsi::gnorsi:

Allan.
De sæder du købte af mig er ikke af denne type, men en anden.
De beslag der fulgte med sæderne du købte, havde en afstand fra tracks, og ned til gulvet. Den afstand skulle du kunne fjerne , og derefter, svejse en laske på, der gør at du kan monterer sæderne i rette højde.
De sæder Brian har afbilledet en de sæder jeg fik fat i, men med en komplet funktionsdygtig ramme, og slæde, hvilket er ret svært at få fat i.

Allan#271

Allan. De beslag der fulgte med

Indlægaf Allan#271 » 2. dec 2008, 17:08

Allan.
De beslag der fulgte med sæderne du købte, havde en afstand fra tracks, og ned til gulvet. Den afstand skulle du kunne fjerne , og derefter, svejse en laske på, der gør at du kan monterer sæderne i rette højde.
De sæder Brian har afbilledet en de sæder jeg fik fat i, men med en komplet funktionsdygtig ramme, og slæde, hvilket er ret svært at få fat i.

• ...købte og købte....Der var popnittet lasker direkte på understel ,De kunne ikke komme længere ned .. sæderne er videre og ny køber er informeret herfra

david

Brian. Problemet som jeg ser

Indlægaf david » 2. dec 2008, 21:55

Brian.
Problemet som jeg ser det er at der er masser af sæder til salg MEN ingen tracks eller beslag, og det er det der er hurdlen i dette. Min mand i USA har brugt næsten 5 mdr. På at finde tracks m.m. der duer.
Niels

Hej Niels,

Så må du lære ham at bruge ebay, hvis det ikke findes på ebay over en måned findes det nok ikke xmas

/drillenissen

http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_dmptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories?_nkw=seat+track++corvette&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=seats+corvette&_osacat=0

Sussi #556

Tak for alle svar det ender

Indlægaf Sussi #556 » 3. dec 2008, 19:33

Tak for alle svar
det ender nok med renovering af de gamle sæder, jeg kan godt li at sidde lavt.
Piet har du et billede af dine sæder, det er logoet jeg er ude efter, har du eventuelt en fil jeg kan låne, ?
Chr.

Piet

Jeg skal se om jeg

Indlægaf Piet » 3. dec 2008, 22:08

Jeg skal se om jeg kan finde et billede frem, jeg hardesværre ikke nogen grafik fil på logoet, da jeg bare gav saddelmageren et billede de lavede det ud fra.

(udmeldt) C3

Her er foreløbig et.....:rant: C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 3. dec 2008, 22:17

Her er foreløbig et.....:rant:

C3

Piet

Tak for det Jan :)

Indlægaf Piet » 4. dec 2008, 11:54

Tak for det Jan :)

Tilbage til "Generelt forum"