Hej allesammen.
Er der en som kan hjælpe mig, da jeg er blevet kontaktet ang. en korfirmantkørsel d. 22/4 omkring Hobro, nærmere betegnet Års, dette vil glæde mig meget. Også det at gøre en god tjeneste for andre mennesker som synes vores biler er flotte, som så viser deres interesse på denne måde.
Kontaktes på 23953932, eller zmilet@tele2adsl.dk
Vette hilsen
Niels-Erik Hansen (330)
Randers
Konfirmationskørsel
-
Re: Konfirmationskørsel
Hvad med dig selv, Niels-Erik, eller er det ved at være full time at styre din kommende MEGA-FORÅRS-MØNSTRING...... >;o)
Vi ses snart i Randers, til lidt buldren i de smalle gader.
Vi ses snart i Randers, til lidt buldren i de smalle gader.
Hej Jepser.
Har en komfirmantkørsel den 24/4, så måske ikke der var en anden der havde lyst.
Ja det er da ved at være stort, Randers bliver da fyldt op med Vetter den dag, og jeg glæder mig også helt vildt til det. Det bliver bare en fed Vettedag.
Niels
Har en komfirmantkørsel den 24/4, så måske ikke der var en anden der havde lyst.
Ja det er da ved at være stort, Randers bliver da fyldt op med Vetter den dag, og jeg glæder mig også helt vildt til det. Det bliver bare en fed Vettedag.
Niels
Hej Niels-Erik
Hvis du mangler en til at køre skal du bare ringe til mig... Skal nemlig også køre både d 1 maj og d 8 maj, begge er 2 konfirmander, så jeg er i træning!
Mvh Zean
Hvis du mangler en til at køre skal du bare ringe til mig... Skal nemlig også køre både d 1 maj og d 8 maj, begge er 2 konfirmander, så jeg er i træning!
Mvh Zean
Jeg troede det var til bryllupper man kørte sjove biler HMMMM?? Men jeg er nok bare blevet gammel... He he he
Claes
Claes