Hej Club-venner !
Jeg mangler af og til en guru-mekaniker der kan lave min C3-er når den driller !
Jeg bor i Silkeborg !
Det skal være en mekaniker der kan rådgive og vejlede og kort sagt være en guru inden for Amerikaner området !
Jeg har smidt for mange penge efter dårlige og uvidende mekaniker ! så det gider jeg altså ikke mere !
Bor der mon sådan en fætter omkring Silkeborg ?
Det behøver ikke være en fuldtids mekaniker ! bare en der ved en masse og har interessen for at lave kvalitet !
Hilsen Steen medlem 984
guru der kan lave min C3
-
Hej Steen. Jeg skal muligvis til
Hej Steen.
Jeg skal muligvis til Randers med min C3 1976, Jeg fik den d. 5-12-11 og den har fået en del lakskader samt fiberskader under transporten fra Michigan.
Jeg har selv eftersøgt et malerværksted samt mekaniker nær Aalborg i denne forbindelse og fremtiden.
Jeg blev kontaktet af Finn fra Corvette Clubben.
Han anbefalede.:
Jean Ditlev Autolakering
Kristrup Engvej 1
8900 Randers
86 43 31 77
Ørsted Autoværksted
V/ Ib Dresler Petersen
Rougsøvej 108
8950 Ørsted
86 48 81 01
Jeg har været i telefonisk kontakt med dem, de lyder helt ok, du kan også se Jean Ditlevs hjemmeside, jeg tror han er dygtig.
Med venlig hilsen
Henrik Savkov Østergaard
1344
Jeg skal muligvis til Randers med min C3 1976, Jeg fik den d. 5-12-11 og den har fået en del lakskader samt fiberskader under transporten fra Michigan.
Jeg har selv eftersøgt et malerværksted samt mekaniker nær Aalborg i denne forbindelse og fremtiden.
Jeg blev kontaktet af Finn fra Corvette Clubben.
Han anbefalede.:
Jean Ditlev Autolakering
Kristrup Engvej 1
8900 Randers
86 43 31 77
Ørsted Autoværksted
V/ Ib Dresler Petersen
Rougsøvej 108
8950 Ørsted
86 48 81 01
Jeg har været i telefonisk kontakt med dem, de lyder helt ok, du kan også se Jean Ditlevs hjemmeside, jeg tror han er dygtig.
Med venlig hilsen
Henrik Savkov Østergaard
1344
-
Hej Ib er medlem af Corvetteklubben.
Hej
Ib er medlem af Corvetteklubben. Han er fremragende også til gamle Corvetter, så han kan absolut anbefales.
MVH
Postmand:auto:
Ib er medlem af Corvetteklubben. Han er fremragende også til gamle Corvetter, så han kan absolut anbefales.
MVH
Postmand:auto:
Hej Steen. Ellers prøv Klaus Pauls
Hej Steen.
Ellers prøv Klaus Pauls i Beder tlf 86 93 63 99.
mvh lolk
Ellers prøv Klaus Pauls i Beder tlf 86 93 63 99.
mvh lolk
Tilbage til "Generelt teknisk forum"