medlemsliste

Alm. snak
Bondemand

medlemsliste

Indlægaf Bondemand » 31. aug 2011, 13:41

Ikke igen

HVAD sørnsen er nu det for en tumpe ordning af vores medlemsliste, nu kræver det du sidder ved din mail for at få et telefonnr. til
en andet medlem, fordi nogle åbenbart "misbruger" listen skal vi andre så straffes ???:to:

Jeg har tit prøvet at stå på en resteplads og vente på nogle vi skulle følges med til træf, og hvor vi har måtte gå på siden for at finde
vedkommendes tlfnr. Men nu skal vi køre hjem for at få deres nr. i en mail HUMMMMM:klok:

Hilsen Jens

admin

Ikke igen HVAD sørnsen er nu

Indlægaf admin » 31. aug 2011, 14:30

Ikke igen

HVAD sørnsen er nu det for en tumpe ordning af vores medlemsliste, nu kræver det du sidder ved din mail for at få et telefonnr. til
en andet medlem, fordi nogle åbenbart "misbruger" listen skal vi andre så straffes ???:to:

Ja uheldigvis!

Jeg har tit prøvet at stå på en resteplads og vente på nogle vi skulle følges med til træf, og hvor vi har måtte gå på siden for at finde
vedkommendes tlfnr. Men nu skal vi køre hjem for at få deres nr. i en mail HUMMMMM:klok:

Køb dig en telefon eller iPad hvor du også kan hente din mail, eller sæt den op til at hente mail, så er problemer løst. Du kan åbentbar komme på nettet som "rejsende", så må du også kunne hente mails.

Du kan evt. kontakte bestyrelsen, evt Gerda eller Henrik, det er på deres opfordring.

Bondemand

For mig lyder du bare

Indlægaf Bondemand » 31. aug 2011, 14:41

For mig lyder du bare som en sur gammel fiskerøv, som ser spøgelser over alt.
Og skal du nu bestemmer hvad medlemmerne skal købe af telefon for at kunne
Bruge vores side. Det ligger vist uden for dit hverv som web master.
De byggede også en mur igennem Berlin, det forhindrede mig bekendt
Ikke nogle fra øst at flygte til vest.

Og 2 medlemmer i en bestyrelse med 5 siddende medlemmer har aldrig givet et fleretal

Jens

admin

Nej, jeg skal ikke bestemme

Indlægaf admin » 31. aug 2011, 14:56

Nej, jeg skal ikke bestemme hvad du skal købe af telefon, jeg siger bare at hvis du kan komme på hjemmesiden når du er "rejsende" så kan du også hente mail. Alle Mailudbyder har en såkaldt Webmail hvori der kan hentes mail i selvsamme program som du går på hjemmesiden i.
Ellers er der jo Googlemail, så problemet er ikke så stort.

Bondemand

nu er det ikke kun

Indlægaf Bondemand » 31. aug 2011, 15:00

nu er det ikke kun mig og mit problem, men som jeg høre det bliver det ikke mulig at komme til at hente tlf. numre på medlemslisten uden at
kunne sende og modtage mail på sin telefon. Jeg syntes det lyder helt vanvittig at men som medlem ( nu som hemmelig medlem ) ikke bare kan komunikere med hinanden uden det går igennem dig :reddevil:

Jeg håber andre vil komme på banen så vi kan få ændret dette web diktatur:rant:

admin

Nu synes jeg ærlig talt

Indlægaf admin » 31. aug 2011, 15:25

Nu synes jeg ærlig talt du skulle stoppe.
Det var et forsøg på at hjælpe dig. Forøvrigt bliver disse mails sendt ganske automatisk, så de kommer IKKE gennem mig.

Bondemand

OK så stopper vi her

Indlægaf Bondemand » 31. aug 2011, 15:27

OK så stopper vi her hr. web diktator jeg starter en ande tråd:sh:

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Måske er jeg lidt langsom

Indlægaf Allan#373 » 31. aug 2011, 16:06

Måske er jeg lidt langsom i optrækket (ikke den blå!) heroppe nordpå, men-
hvis man kan få alle oplysninger ved at klikke på vedkommende medlem---
hvad er så forskellen????
Det er vel fortsat kun medlemmer af klubben, der har adgang til medlemslisten.

Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Gizmo69

...kunne man, ganske forsigtigt, spørge

Indlægaf Gizmo69 » 4. sep 2011, 10:41

...kunne man, ganske forsigtigt, spørge om....med risiko for at få hovedet revet af endnu engang....hvorfor man har ændret proceduren på dette område ??

Jeg mener bare....man kan jo stadig se navn og by og hvis man taster det ind i Krak, så får man jo i de fleste tilfælde adressen og div. andre oplysninger alligevel....hvad er det NU der skal være så hemmeligt ??

...og til "Bondemanden": Admin kan jo ikke gøre for at han bliver dikteret at han skal ændre proceduren....det stammer jo forhåbentlig fra bestyrelsen, så det er jo nok dem du skal skyde på...

Jeg tror da bare man skal være glad for at der er en som gidder at bruge sin kostbare tid på at administrere denne side.....og så ikke hele tiden dunke ham oven i hovedet, bare der er den mindste ændring !!

JR

Bondemand

Hej JR Jeg forstår heller ikke

Indlægaf Bondemand » 5. sep 2011, 11:50

Hej JR

Jeg forstår heller ikke hvorfor det skal være så svært at komme i kontakt med andre, og har kun hørt rygter om misbrug af listen :-(
Om hvem der skulle have ordret ændring skal jeg lade være usagt, for det ved jeg ikke noget om, jeg syntes bare det underlig at vi lige
pludselig skal være en hemmelig klub

Hilsen Jens

Tilbage til "Generelt forum"