Hej alle Fynboer...
Så nærmer en ny måned i år 2011 sig....det betyder så at der, som sædvanligt, er møde den første søndag i den nye måned, ved Skovsøen i Odense.....(Næste møde 5/6 kl. ca. 15)
Kom nu ud af garagen og vær med, så vi kan få rigtig mange Corvetter på rad og række...... :auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto:
For at prøve noget nyt, kan vi jo cruise en tur ud i det blå, efter samlingen ved Skovsøen (ca. 15.45)...... :coolgleamA:
Er der nogen som har andre forslag til aktivitet, så kom frem med det.......måske vil man hellere mødes et andet sted....eller måske vil man hellere mødes på et andet tidspunkt (f.eks. en hverdags aften ??)
JR
Skovsøen (Odense)
4904 NØØØØJJ alle de fynske
4904
NØØØØJJ alle de fynske Corvetter der kører der....:D
NØØØØJJ alle de fynske Corvetter der kører der....:D
- Vedhæftede filer
-
- g8EXr.gif (1.97 MiB) Vist 6352 gange
Hej regner med jeg kigger ned,
Hej
regner med jeg kigger ned, hvis vi kun kommer 2 er det vel næsten for lidt til at køre en tur, men ellers god ide.
brian.
regner med jeg kigger ned, hvis vi kun kommer 2 er det vel næsten for lidt til at køre en tur, men ellers god ide.
brian.
-
Hej med jer... Jeg kommer...
Hej med jer...
Jeg kommer... og ja JR, vi skal ud og cruise... det er jo det vores biler er lavet til... America is: "Building a better way, to se the DK" ;)
Vi ses ved 15 tiden.
Blue...
4912
Jeg kommer... og ja JR, vi skal ud og cruise... det er jo det vores biler er lavet til... America is: "Building a better way, to se the DK" ;)
Vi ses ved 15 tiden.
Blue...
4912
- Vedhæftede filer
-
- DSC_4662.jpg (264 KiB) Vist 6346 gange
Lauge har meddelt pr telefon,
Lauge har meddelt pr telefon, han kommer også!
-
Prøv lige og se engang...
Prøv lige og se engang... har en Corvette fortjent at stå i garage i dette vejr .....? NEJ, du har helt ret, det har den ikke... så vi ses ved Skovsøen kl. 15 ikk`;)
4913
4913
- Vedhæftede filer
-
- 1a vejr.jpg (174.13 KiB) Vist 6346 gange
Vi vil tage murerskeen i
Vi vil tage murerskeen i den anden hånd og stoppe for i dag. Så vi tager imod opfordringen og kommer et smut til Odense.
Vi ses kl. 15:00 (ca)
Vi ses kl. 15:00 (ca)
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"