God morgen, jeg vil lige delagtiggøre jer i lidt snold.

Alm. snak
Lykkemark

God morgen, jeg vil lige delagtiggøre jer i lidt snold.

Indlægaf Lykkemark » 2. dec 2010, 03:43

Kære alle

Ja, så sidder man her med sine morgen cornflakes, medens I ligger og snorker. Vinden hyler udenfor, "bimsen" står og hoster diesel, og prøver at blive varm, jeg ved at grisefarmen en kilometer ude af vejen snart skal have foderbus, så der kommer snart et dozerblad og rydder vejen, ellers kommer jeg nok ikke til Jylland i daw.

Medens sneen høvler ned og alle de fortrædeligheder der følger med det, er der også nogle få fordele, man kan shoppe lidt på internettet.

Jeg købte lidt hos Mid America Motorworks sidste år, og derfor får jeg deres nyhedsmail. Normalt åbner jeg aldrig noget sådant, ligesom spam sms'er det ryger ulæst i skraldespanden, men nu stod der tilbud på fonen så læste jeg den og den ser sådan ud i mailform:

http://www.mamotorworks.com/corvette-1-0-7969.html

Det syntes jeg så fornuftigt ud, på prisen, men tilbuddet gælder kun et døgn så der skulle bestilles omg.

Så roder man rundt inde på deres hjemmeside, så det blev til et "kødben" til at hvile højrearmen på, en tang til tændrørshætterne, Mike Yager's Corvette Bible, et bremsestempel kompressions værktøj og en bog om Big block motorer, ja, ja, så fik man julesnoldet lidt og så må shopusa få det hjem.

Mid America har faktisk en god ting på deres hjemmeside når man bestiller, man kan sætte et kryds der siger: jeg vil have hele balladen på een gang.

Nå nu er morgenmaden spist, jeg giver så lige bims'en en ekstra fejetur, thermokanden er fyldt, kan i have en god dag og passe rigtigt godt på derude i trafikken.

Lykkemark:o

lauge

Mojn' Bent - Hold op

Indlægaf lauge » 2. dec 2010, 09:24

Mojn' Bent -
Hold op hvor er de flotte.

Når jeg nu kigger på alle jakkerne i min garderobe,
så må jeg konstantere, at der ikke er plads til bare een jakke mere.
Da jeg var på Roulunds fik jeg så mange rally jakker, som jeg kunne
ønske mig, af forskellige bilfirmaer.Nogen af dem er næsten ikke brugt. Og faktisk har jeg også en Corvette læderjakke.

Sikken en vinter - - ka' vi få noget forår - eller lidt varmere vejr.
En god dag også til dig.
Vette hilsner fra - Lauge

Sømand

Var det ikke en ide

Indlægaf Sømand » 3. dec 2010, 13:41

Var det ikke en ide sælge sådanne jakker fra vetteshoppen,måske med klublogoet på.
Svend medl.no 534

Lykkemark

Idag blev pakken så afleveret

Indlægaf Lykkemark » 6. dec 2010, 23:34

Idag blev pakken så afleveret hos ShopUsa, gad vide om der er det i den der skal være ? Den vejer 4,5 kg, det tracking system er spændende. Hvornår når den Danmark ?

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"