Nu er jeg jo mangeårig Le Mans farer, ligesom mange af jer andre.
Derfor var det dejligt idag at få lov til at købe billetten, så er det jo på plads.
Le Mans 24 timer finder sted fra Lørdag 11 Juni til Søndag 12 Juni, rigtigt gættet lige præcis i Pinsen.
Jeg kører ikke derned i bil, og ej heller med bus, det har jeg gjort de sidste fem år hvor jeg har rejst med K-rejser.
Jeg rejser stadigvæk med K-rejser, men helbredet taget i betragtning, tager jeg flyveturen, 23 timer i bus mod nogle få timer i et fly og lufthavne fristede. At man så har aftenen mellem Søndag og Mandag i Paris, er vel ikke så tosset.
Så nu har jeg købt en tur til pojken og mig og vi lander Torsdag formiddag i Paris og bliver bragt til K-Camp'en i bus.
Der får vi hvert sit lille telt (denne gang skal vi have hver sit, sidst delte vi men vi er begge snorkere, så derfor hver sit).
Soveposer og luftmadras og teltet er slået op, og der er bestilt halvpension i.e. morgen og aftensmad, der er bestilt bustur til den fantstiske kørerparade i Le Mans by, der er bestilt bustur til Mulsanne Corner kl 19.30 Lørdag aften, der er bestilt siddepladser på den originale gamle oprindelige Dunlop Tribune, som man nok ikke kommer til at bruge så meget (men det er stedet med den fedeste lyd og udsigt), fordi man vandrer rundt, men man er jo ikke ung længre, så der skal være et sted at sidde ned, og hvorfor ikke hvor lyden er bedst.
Nu skal i gamle røvere komme ud af hullet og se at få planlagt, enten til Corvette Camp France eller noget andet.
Nu lægger jeg dette link ind: http://www.krejser.dk/forside
Til jer der ikke har været på Le Mans, og det er der sikkert mange af jer der ikke har, så er det sådan, at det første år er nærmest forvirret, resten af årene er gensyn, viden, oplevelser bare helt skønt, en festival for voksne drenge.
Ham der Lykkemark der glæder sig
Så er det Le Mans tid !
Mmmmmmmmm Le Mans....... Det eneste
Mmmmmmmmm Le Mans....... Det eneste sande Graceland for ægte pistonheads IMO.
Skulle man tage turen igen igen igen i vetten...Uhh det frister!
Skulle man tage turen igen igen igen i vetten...Uhh det frister!
Hæææ Lars Var det ikke noget
Hæææ Lars
Var det ikke noget for din Lambo, tænk dig en jomfrutur: så hop da på vognen og betal de 15,000,000 det koster at flexlease den :-)
Hilsen Jens
Var det ikke noget for din Lambo, tænk dig en jomfrutur: så hop da på vognen og betal de 15,000,000 det koster at flexlease den :-)
Hilsen Jens
-
Hej Lars. Jeg er klar
Hej Lars.
Jeg er klar på en lille køretur.
Vh Allan #983
Jeg er klar på en lille køretur.
Vh Allan #983
Det vil nu blive vetten,
Det vil nu blive vetten, den kende også vejen...
-
Ja 2011 bliver min første
Ja 2011 bliver min første tur til Le Mans. Leif leverer forhåbentlig info om tilmelding til Corvette Camp, så vi er blandt ligesindede :hurray::auto:
Lillemor har mig C5éren så det bliver jo kanon:coolgleamA:
Lillemor har mig C5éren så det bliver jo kanon:coolgleamA:
Lige et lille tip, og
Lige et lille tip, og en frister til dem der ikke har haft fornøjelsen før:
http://www.racetours.co.uk/Le%20Mans%20where%20to%20watch.htm#DunlopChicane
Det er sådan en lille oversigt over hvordan man får set det hele.
Lykkemark
http://www.racetours.co.uk/Le%20Mans%20where%20to%20watch.htm#DunlopChicane
Det er sådan en lille oversigt over hvordan man får set det hele.
Lykkemark
Hej alle sammen. Er helt grøn
Hej alle sammen.
Er helt grøn med hensyn til og selv køre til le mans,og har tænkt og gøre det i år, er der en dansk corvette lejr der nede ligsom på fks. Viking Run hvor man "sover" sammen med bilen...
Mvh Mick.
Er helt grøn med hensyn til og selv køre til le mans,og har tænkt og gøre det i år, er der en dansk corvette lejr der nede ligsom på fks. Viking Run hvor man "sover" sammen med bilen...
Mvh Mick.
Vent til næste år...der sker
Vent til næste år...der sker ikke meget på Le Mans før næste år...:)
-
HaHa. Velkommen i klubben Mick
HaHa.
Velkommen i klubben Mick og tillykke med den super fede Vette. - Her skal man være skarp. Der er ikke meget som går Lars`næse forbi. :-)
Allan #983
Velkommen i klubben Mick og tillykke med den super fede Vette. - Her skal man være skarp. Der er ikke meget som går Lars`næse forbi. :-)
Allan #983