Erik W Pedersen

Alm. snak
Klaus E

Erik W Pedersen

Indlægaf Klaus E » 22. mar 2010, 16:31

Hej alle.

Ville lige "dele" min julegave med jer, som blev indløst i lørdags.

Fik en actiongave af min bedre halvdel og hun havde bestemt at det skulle være en køretur. Øh jo jo, det skal jeg love for. Hun var glad for at det var mig "det gik ud over", efter hun havde set et par omgange på banen.

Køreturen var i Corvette Z06 (ikke ZR1 som jeg tidligere skrev - undskyld og tak til Lars for rettelsen) med Erik W bag rettet.

Som andensted skrevet her på siden, så trækker den ... yes det gør den! Og med Erik bag rettet, selv i regnvejr, så stod der omkring 180 kmt på langsiden på FDM Testcenter ved Roskilde. Naturligvis trækkes håndbremsen også ved denne hastighed, hvorved man starter et drift ind i svinget og dernæst forsætter med en 100-120 kmt. rundt (vel og mærke side læns) på banen.
Erik kører bredt, meeeeget bredt.
Den smuttede også en gang for enden af langsiden pga. vand på banen, men at snurre rundt med over 140 kmt og regne med at få dækmuren helt ind på skødet, kunne da for nogen sætte et par tanker igang. Men man når ikke at tænke dem til ende, før bilen var fanget, næsen peget i den rigtige retning og pedalen igen solidt plantet i tæppet og så ellers videre.

Alt i alt en kanon oplevelse der kun kan varmt anbefale, selvom vejret var meget vådt.
Turen her var købt igennem Bellevue Tours og koster en 600,- kr. seddel. Du får en 5-6 minutter i bilen inkl. fastspænding og udstigning.
Det er jo også en slags penge, men det er oplevelsen i aller højeste grad også.

Jeg kunne nemt havde snuppet en tur eller to mere...

Klaus E

Gæst

Nøøøjjj - hvor jeg glæder

Indlægaf Gæst » 22. mar 2010, 17:11

Nøøøjjj - hvor jeg glæder mig. Fik en tilsvarende gave af firmaet..... :)
Og så har han jo fået ny bil, siden dette foto blev taget.

ngendk

Det lyder som en fed

Indlægaf ngendk » 22. mar 2010, 17:12

Det lyder som en fed oplevelse!
Kan være det skal på ønskeseddelen til fødselsdagen her i juni :D

Lars #510

Lyder som en fed oplevelse... Har

Indlægaf Lars #510 » 22. mar 2010, 17:19

Lyder som en fed oplevelse...

Har ikke set billeder af Zr1ern endnu, Har han boltet Thansen vingen med over?

Allan #983

Hej Lars. Det har du mulighed

Indlægaf Allan #983 » 22. mar 2010, 17:46

Hej Lars.
Det har du mulighed for onsdag d. 07.04.2010 ved Super Dæk i Vejle.
Mvh Allan #983

Lykkemark

Det lyder dæleme skægt Klaus.

Indlægaf Lykkemark » 22. mar 2010, 17:48

Det lyder dæleme skægt Klaus. Det vildeste jeg har prøvet var eengang i tidernes morgen med Jens Winther Senior fra Roskilde i en almindelig bil, og det var faktisk rigeligt ;-).

Lykkemark

Lars #510

Hej Lars. Det har du mulighed

Indlægaf Lars #510 » 22. mar 2010, 17:58

Hej Lars.
Det har du mulighed for onsdag d. 07.04.2010 ved Super Dæk i Vejle.
Mvh Allan #983

I know I know. Jeg tør ikke melde mig til noget før jeg har en bil der kan køre...:rant:

Klaus E

Yes.. der er noget at

Indlægaf Klaus E » 22. mar 2010, 18:15

Yes.. der er noget at glæde sig til, hvis man skulle være så heldig at have en tur tilgode.

Og nej, ingen THansen skrammel her. Snuppede da også lige et par billeder... her er et af dem.

Da vi nu var ude og køre, så røg turen forbi Biler i Bella. Og på Streetfire's stand stod 1 stk. Corvette ZR1, Erik's nye bil.
Hmmmm... man skulle have været stuntkører skulle man... !!

Og med fare for at lyde som en børsmægler med vinderaktien i hånden, køb køb køb køb ..... (en tur). Det er en sand fornøjelse... og det er samtidig årets underdrivelse.
Vedhæftede filer
IMG_1460.jpg
IMG_1460.jpg (165.66 KiB) Vist 7513 gange

Lars #510

Det er ikke for at

Indlægaf Lars #510 » 22. mar 2010, 18:32

Det er ikke for at være lyseslukker. MEN, vette på billedet har da aldrig været en ZR1. ???

Klaus E

Hmmm... det er da ok

Indlægaf Klaus E » 22. mar 2010, 19:42

Hmmm... det er da ok Lars.

Og jo ... du har nok egentlig ret.
Efter at have studeret mine billeder og foretaget lidt mere nøjaktig sammenligning, så må jeg nok krybe til korset.
Den på det første billede er nok en Z06. Det eneste jeg lagde mærke til da jeg sad i bilen, var et Z og tog så en hurtig konklusion da den ikke lignede den fra Erik's hjemmeside. Og da der på Erik hjemmeside står ZR1-edition 3ZR som værende hans nye bil, ja så var det vel sådan. Og nej.
Må indrømme at det kevlar gav anledning til lidt forvirring.

Snuppede et billede af bilen i bella, og det er ZR1. Da jeg så dem begge i lørdags var jeg sikker på de var identiske. Og så har jeg ikke spildt flere tanker over det. Var jo lige helt oppe og "køre".
Har jo levet hele weekenden på oplevelsen og ikke nærstuderet billederne så meget.
Der var jo også noget der kunne distrahere lidt i Bella.... står ved højre forskærm... hun havde 3 veninder... undskyldninger .. undskyldninger... puha :o

Så 2 stk. har han nok ikke lige købt, men den jeg kørte med... hvor kommer den så lige fra.. ? Det må vel være den gamle hvor THansen skramlet er pillet af...måske..

Arrrg.. pokker da. Undskyld fejlen. Det skulle så hermed være korrigeret.
Vedhæftede filer
IMG_1479.jpg
IMG_1479.jpg (134.76 KiB) Vist 7513 gange

Tilbage til "Generelt forum"