Bolte til køler ramme med mere

Alm. snak
sfa-786

Bolte til køler ramme med mere

Indlægaf sfa-786 » 29. nov 2004, 20:30

Hej,

Jeg har en 1976, L82 Corvette der er ved at blive total renoveret med rammeløft, og dermed også ny kølerramme.

Jeg står og mangler nye bolte til kølerramme og stort set alt muligt andet i motorrummet. Alt til selve motoren har jeg.....men det andet kan jeg ikke umiddelbart finde nogen forhandler af. Jeg vil helst have det hele udskiftet med rustfri stål, men findes et komplet sæt eller ved nogen hvilke størrelser der er anvendt hvor? Får jeg størrelserne kan jeg nok finde ud af resten, men dem har jeg ikke.

Har de fleste gamle bolte men har ingen ide om hviken størrelse de er. Var det milimeter der var anvendt kunne jeg genkende dem med det samme...

Så er der nogen der kunne hjælpe her? 

Med venlig hilsen

Søren Falksen

david

Re: Bolte til køler ramme med mere

Indlægaf david » 30. nov 2004, 17:08

Du kan få næsten alt til en C3'er, men ikke alle forhandlere har alt, corvette central har masser af bolte, www.corvette-central.com, hvis du vælger c3, sætter årgangen til 76 og søger på bolt kommer der over 100 hits, 2 af dem er bolte til kølerramme (radiatorsupport). Rustfrit er godt, men hvorfor ikke titanium, på ebay er der masser af titanium bolte fra de gamle apollo rumprogrammer til salg, de er billige i fragt og koster ikke alverden.

Allan#271

Re: Bolte til køler ramme med mere

Indlægaf Allan#271 » 4. dec 2004, 23:05

Jan ! Der var en mere til rustfri bolte , jeg tror på et mini sortiment kunne være sagen . Der er et par enkelte stykker der skruer på deres biler her i klubben :-)

Tilbage til "Generelt forum"