Den kolde garage og Paragon

Alm. snak
Lykkemark

Den kolde garage og Paragon

Indlægaf Lykkemark » 2. mar 2010, 00:03

Som abbonnine på bladet Corvette Fever, blev jeg opmærksom på Paragon Corvette Productions reklame. Her fortæller de at deres katalog næsten også er en assembly manual både for C1, C2 og C3. Det lød jo lovende så jeg besøgte deres hjemmeside der hedder :

www.corvette-paragon.com

og ganske rigtigt har de nogle kraftige kataloger som man kan bestille formedels 5 USD men man kan også downloade dem kvit og frit her:

http://www.corvette-paragon.com/t-CatalogDownload.aspx

Det er et ret stort PDF download men det ser dæleme ud som om det er det værd, meget omfatende og fint, så udvis tålmodighed når i henter det. Bagefter er det bare at brænde det på en disc.

Lykkemark

Morten F P
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Det er nok et af

Indlægaf Morten F P » 2. mar 2010, 14:51

Det er nok et af de bedste links, jeg nogensinde har fået. Der er rigtig gode skitser af alt muligt.
Jeg fandt hurtigt godt info om det lille problem, jeg går og tumler med for tiden (blæsermotor kører ikke).

Tak for linket, Lykkemark

Roald #606

Det er et ret stort

Indlægaf Roald #606 » 2. mar 2010, 17:11

Det er et ret stort PDF download men det ser dæleme ud som om det er det værd, meget omfatende og fint

Lige præcis, har tit brugt deres katalog når jeg står og mangler en eller lille orignal dims :seeya:

(udmeldt) C3

Det er nok et af

Indlægaf (udmeldt) C3 » 2. mar 2010, 17:14

Det er nok et af de bedste links, jeg nogensinde har fået. Der er rigtig gode skitser af alt muligt.
Jeg fandt hurtigt godt info om det lille problem, jeg går og tumler med for tiden (blæsermotor kører ikke).

Tak for linket, Lykkemark

Hvad var det så med din blæsermotor? Min virker heller ikke.

Og til Lykkemark: Én sløjfe i håret gør dig ikke til 'abonnine'. *S*

C3

Tilbage til "Generelt forum"