Vedr. Haiti

Alm. snak
john691

Vedr. Haiti

Indlægaf john691 » 17. jan 2010, 19:58

Hej alle medlemmer.

Som I sikkert har hørt, set og er blevet bomberderet med via diverse nyhedsmedier, er Haiti hårdt ramt .

Støt:

Læger Uden Grænser.

Vi kører trods alt i verdens fineste sportsvogne.

Hilsen

John 691:reddevil:

usa1#137-841

Jeg støtter også Læger uden

Indlægaf usa1#137-841 » 17. jan 2010, 22:48

Jeg støtter også Læger uden grænser, jeg håber dog ikke at TDC tager sig betaling for formidling af dette.

Da jeg støttede Cancerbørn, fik jeg bagefter gennem medierne at vide, at for hver 500 kr. jeg gav, gik de 450 til administration. FØJ.
Det er heldigvis blevet stoppet.

Hilsen Flemming.

Tommy

Jeg støtter også Læger uden

Indlægaf Tommy » 18. jan 2010, 12:51

Jeg støtter også Læger uden grænser, jeg håber dog ikke at TDC tager sig betaling for formidling af dette.

Da jeg støttede Cancerbørn, fik jeg bagefter gennem medierne at vide, at for hver 500 kr. jeg gav, gik de 450 til administration. FØJ.
Det er heldigvis blevet stoppet.

Hilsen Flemming.

Dem der står bag disse støtte organisationer nøjes ikke med at køre i Corvette Flemming, det er ikke så lang tid siden der var en udsendelse på TV lige netop om dette.

Lykkemark

Jeg tilslutter mig tilfulde Flemmings

Indlægaf Lykkemark » 18. jan 2010, 13:22

Jeg tilslutter mig tilfulde Flemmings indlæg, især da jeg personligt kender en læge der efter al sandsynlighed skal afsted. Jeg fik fra hende øjenvidneberetninger fra Tsunamien i sin tid, der i sin gru overgår alt hvad der er menneskeligt fatteligt.
Disse ufatteligheder overgås kun af den for mig "politiske ufattelighed" disse mennesker har været udsat for, og som har holdt dem nede i den dybe fattigdom, hvis konsekvenser nu er tydelig for os alle.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"