Anhængertræk godkendelse
Anhængertræk godkendelse
Vi har lige fået godkendt et anhængertræk(Ja jeg ved det godt, man sætter ikke anhængertræk på en Corvette). Synsmanden der har godkendt trækket spørger, om vi ved hvor meget en Corvette normalt må trække. Er der nogen der ved, hvor man evt. kan finde noget dokumentation på dette?
-
Vi har lige fået godkendt
Vi har lige fået godkendt et anhængertræk(Ja jeg ved det godt, man sætter ikke anhængertræk på en Corvette). Synsmanden der har godkendt trækket spørger, om vi ved hvor meget en Corvette normalt må trække. Er der nogen der ved, hvor man evt. kan finde noget dokumentation på dette?
Jeg mener trådstarteren herunder fik godkendt sit anhængertræk (C3 fra 71' eller '72) til 1200 kg men du må ikke hænge mig op på det.
http://club-corvette.dk/ccdforum/forums/showthread.php?t=24465
Loven siger 50% af bilens
Loven siger 50% af bilens egenvægt, hvis ikke der foreligger nogen data fra fabrikken.
Men synsmanden må da have skrevet et eller andet, da du har fået bilen synet.
Men synsmanden må da have skrevet et eller andet, da du har fået bilen synet.
Bilen er ikke synet endnu.
Bilen er ikke synet endnu. Synsmanden ønskede at se trækket inden det blev monteret. Det skal nu monteres, og så afsted til syn. Det er her jeg gerne vil have dokumentationen med hvis der findes en sådan.
Hvorfor vil du have træk
Hvorfor vil du have træk på?
Skal du trække din Corvette-speedbåd, så kan jeg forstå det.
Men hvis du vil køre haveaffald, så er jeg lidt små forarget... :beatdeadhorse5:
Skal du trække din Corvette-speedbåd, så kan jeg forstå det.
Men hvis du vil køre haveaffald, så er jeg lidt små forarget... :beatdeadhorse5:
Tilbage til "Generelt teknisk forum"