Dejligt så er der spændene læsning igen .....og dog ,,,,,
Efterårsmønstring vest 2009
Efterårsmønstring i bjæverskov
JA JA husk at sætte kryds i kalenderen
Ting der er overstået :beatdeadhorse5:
Ccd Nyt
bummelum:hat: den er svær bedste
bummelum:hat:
den er svær bedste indlæg til kr 500 valget står mellem formanden og Steffen #596
den er svær bedste indlæg til kr 500 valget står mellem formanden og Steffen #596
Jeg synes, artiklerne der er
Jeg synes, artiklerne der er medtaget omkring ZR1'eren af i dag og Lasses fra 1990 er rigtig interessante. Selvom jeg synes, at jounalisten slet ikke har næse for 1990'erens finesser og rafinement - artiklen bliver alt for overfladisk. Så måske skal Lasse fortælle os lidt mere om den fantastiske bil ved lejlighed.
mvh
Henrik #775
mvh
Henrik #775
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Jeg synes, artiklerne der er
Jeg synes, artiklerne der er medtaget omkring ZR1'eren af i dag og Lasses fra 1990 er rigtig interessante. Selvom jeg synes, at jounalisten slet ikke har næse for 1990'erens finesser og rafinement - artiklen bliver alt for overfladisk. Så måske skal Lasse fortælle os lidt mere om den fantastiske bil ved lejlighed.
mvh
Henrik #775
:iagree: Plus der er også flere tekniske ting der er ukorrekte, men det har jeg fået stryg for at nævne andetstedes :beatdeadhorse5:
Ellers fedt at trække de 2 artikler ind i vores blad, skulderklap til ham der har sørget for det!