Flex Leasing

Alm. snak
KLarsen

Flex Leasing

Indlægaf KLarsen » 7. sep 2009, 09:36

Er der nogen af jer, som har erfaring med Hansen & Breinholt Finans ??

Leder efter en leasing udbyder, der tilbyder en ordentlig Flex Leasing ordning.

Kasper

Gæst

Hej Kasper. Jeg har ikke haft

Indlægaf Gæst » 7. sep 2009, 09:55

Hej Kasper.
Jeg har ikke haft de store problemer med dem pt. men der er jo altid en risiko,:banghead:
" se Flemming s indlæg i CCD nyt. ( det var dog ikke Breinholt. han havde flex-leaset hos).
mvh.
Per.

usa1#137-841

Hej Kasper. Jeg har ikke haft

Indlægaf usa1#137-841 » 7. sep 2009, 18:00

Hej Kasper.
Jeg har ikke haft de store problemer med dem pt. men der er jo altid en risiko,:banghead:
" se Flemming s indlæg i CCD nyt. ( det var dog ikke Breinholt. han havde flex-leaset hos).
mvh.
Per.

Per, min bil var IKKE Flex leaset, men indregistreret som udlejningsbil til Valutaudlænding med fast bopæl uden for DK og dermed uden afgift.
Udlejeren begik så den fejl, at han ikke kontrollerede om kunderne var flyttet hjem til DK og kørte videre i bilen.
Jeg ved ikke hvordan han skulle kunne kontrollere det, men det var altså hans ansvar.
De forventer iøvrigt sagen afsluttet sidst på året, og jeg kan forvente at få ca. kr. 350.000,- tilbage, så jeg er godt tilfeds.

Hilsen Flemming.

Gæst

Tak Flemming, så vil jeg

Indlægaf Gæst » 8. sep 2009, 07:45

Tak Flemming, så vil jeg sove lidt mere roligt den sidste måned jeg har plader på, jeg har ellers været lidt nervøs når det har ringet på døren om det var told og skat der kom for at hente Corvetten. :ack2:
Per.

Tilbage til "Generelt forum"