Hej Alle,
Efter et par år i England vil jeg fra august være i DK hovedparten af tiden - så nu er Vetten hevet ud af gemmerne, klargjort og indregistreret og jeg ser frem til nogle gode sommer-aften-ture.
Jeg er genindtrådt i klubben og kan se at den er vokset gevaldigt i mellemtiden - herligt..... :hurray:
Nu bliver det sjovt at få næste nummer af CCD-nyt og se med de gamle "Redakteur"-briller hvordan bladet har udviklet sig.
God sommer til alle + vi ses forhåbentligt derude..... :thumbs:
Dejligt at være tilbage....
-
Heeeeeeeiiiiiiiiiiiii Jesper..... !!! Fedt at du
Heeeeeeeiiiiiiiiiiiii Jesper..... !!!
Fedt at du er tilbage i DK, jeg glæder mig da rigtig meget til at høre om hvad du har lavet i engeland de sidste par år og til at sparke dæk med dig igen.. :hurray:
Håber vi ses til sommertræf eventuelt.. ??
Min egen er ved at komme på plader og reg. afgiftes, den er jo veteran i år...
Hav det rigtig godt og hils din søde kone MANGE gange....!
Vette Hilsen fra Severin. :cheers2:
Fedt at du er tilbage i DK, jeg glæder mig da rigtig meget til at høre om hvad du har lavet i engeland de sidste par år og til at sparke dæk med dig igen.. :hurray:
Håber vi ses til sommertræf eventuelt.. ??
Min egen er ved at komme på plader og reg. afgiftes, den er jo veteran i år...
Hav det rigtig godt og hils din søde kone MANGE gange....!
Vette Hilsen fra Severin. :cheers2:
-
He-he, det er da osse
He-he, det er da osse på tide du kommer på hjul igen og husk nu at få motoren boltet fast, så går det hele meget nemmere....... :thumbs:
-
He-he, det er da osse
He-he, det er da osse på tide du kommer på hjul igen og husk nu at få motoren boltet fast, så går det hele meget nemmere....... :thumbs:
SSShhhhhh..... " troede jeg da var glemt ".... Men nej nej... :hat:
Men den ER boltet fast nu.. Selvom det jo nok ikke er en af de Corvetter i klubben, der har så mange heste, at det var nødvendigt... *GG*
Vi ses...
Ps. Kan se du har en del kværne.... Kommer du til Skagen træf, jeg kommer sandsynligvis på min 1400 Intruder... Så kunne det jo være vi sås.. ??
-
Jeg tror ikke jeg er
Jeg tror ikke jeg er i DK i uge 29 men jeg må lige se om jeg kan finde ud af et eller andet. Vi har bygget nyt hus i Sæby, på en flot strandgrund inde i byen, så hvis du vil se hvordan vi bor i DK kunne vi jo mødes i Sæby og så køre til Skagen sammen?
Intruder, så du er til choppere, hva'??
Sådan en køretur fra Vejle til Skagen må kræve gode arme men du er jo nok i god form... :hurray:
Jeg købte en Virago 750 her i UK, til en ven, og var lige ude at prøve den af i går. Det var første gang på en chopper og det er dælme' hårdt at holde 120 - 130 km/t i modvind, hvis man osse skal klamre sig til styret.... :eek:
Du sku' prøve noget Aprilia/Ducati istedet, der får man kun ondt i ryggen når man kører UNDER 130.... :thumbs:
Intruder, så du er til choppere, hva'??
Sådan en køretur fra Vejle til Skagen må kræve gode arme men du er jo nok i god form... :hurray:
Jeg købte en Virago 750 her i UK, til en ven, og var lige ude at prøve den af i går. Det var første gang på en chopper og det er dælme' hårdt at holde 120 - 130 km/t i modvind, hvis man osse skal klamre sig til styret.... :eek:
Du sku' prøve noget Aprilia/Ducati istedet, der får man kun ondt i ryggen når man kører UNDER 130.... :thumbs: