ATT C2'er og C3 folket.

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gemynthe

ATT C2'er og C3 folket.

Indlægaf Gemynthe » 8. sep 2025, 12:22

Jeg er blevet kontaktet af Peter Clausen der er redaktionschef for MotorClassic hos FDM.

Han skriver følgende til mig:

Club Corvette Danmark har før været meget behjælpelig med at skaffe biler til artikler i MotorClassic, og mange tak for det.

Derfor vil jeg tillade mig at komme med en lidt anderledes forespørgsel denne gang: Lige om lidt runder vi 100 udgivelser af MotorClassic, og det skal markeres på forskellig vis.

Et af tiltagene bliver en særudstilling af de mest spændende MotorClassic-forsidebiler på Haaning Collection i Bagsværd fra den 6. til den 30. november. En af de biler, vi har i tankerne, er Corvette C2, som vi havde på forsiden af MotorClassic nr. 26 i 2013.

Dengang var der tale om Knudåge Carlsens hvide ’63 split-window, men jeg kan ikke komme i kontakt med ham og ved ikke, om han stadig har bilen. Men vi kan sagtens bruge en anden C2 Coupé i original skikkelse, hvis et af jeres medlemmer vil stille den til rådighed.

Bilerne vil være indhegnede, og Haaning Collection overholder alle forsikringskrav til veteran- og stilstandsforsikrede biler. Som udgangs afleverer selv deres køretøjer i klargjort stand umiddelbart før udstillingen – Haanings folk giver dem dog gerne et sidste lille brush-up hvis påkrævet – og afhenter dem igen umiddelbart efter.

Lad mig høre, hvad der er muligt!

Og nu jeg alligevel har fat i dag: Jeg kan faktisk godt tænke mig at lave en artikel om en C3 Pace Car Edition fra 1978 ved lejlighed. Er der mon en i klubben, der vil synes, at det er sjovt.

Peter kan kontaktes på:
4527-0775
2889-1258
Pcl@fdm.dk

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"