Se denne (kartoffel)grav
-
http://mech-mate.co.uk/Motor-Pits.html Er det meningen man graver
http://mech-mate.co.uk/Motor-Pits.html
Er det meningen man graver dimsen ned eller? Overvejer du sådan en istedetfor :)
Er det meningen man graver
Er det meningen man graver dimsen ned eller? Overvejer du sådan en istedetfor :)
Ja man graver den ned.
Jeg er stadigvæk til lift, men den kan da holde tæt.
/John
-
Ja den holder tæt. Men
Ja den holder tæt. Men hvis man har højt grundvand og den er tæt, vil grundvandet løfte graven, eller måske hele gulvet op. Der er rigtige mange kræfter i grundvand.
Henrik
Henrik
-
Ja den holder tæt. Men
Ja den holder tæt. Men hvis man har højt grundvand og den er tæt, vil grundvandet løfte graven, eller måske hele gulvet op. Der er rigtige mange kræfter i grundvand.
Henrik
Ja man slipper nok ikke for at lave noget dræn af en type med en grav. Men alt er vel bedre end en donkraft + 4 bukke hvis en lift ikke kan lade sig gøre. Vi måtte nøjes med en grav ellers skulle vi have lavet hul i loftet:willy_nilly: Men den er heldigvis tør...
-
Er der ikke et problem
Er der ikke et problem med at komme ned i den? Den er 3-4 m lang, så når bilen er placeret over den, hvad så?
C3
C3
iiii.... Jan altså !!! Man
iiii.... Jan altså !!!
Man lader jo konen kører bilen:auto: ind mens man selv ligger i "graven " :rofl:
Man lader jo konen kører bilen:auto: ind mens man selv ligger i "graven " :rofl:
-
Ja, netop, hamrende upraktisk. Hvad så
Ja, netop, hamrende upraktisk.
Hvad så når du vil op? Gearkassen er afmonteret, og konen er gået til damefrisør....:)
Og inden du bliver fræk og svarer at så skubber man bare bilen ud nedefra, så er garageporten lukket, og fjernbetjeningen ligger oppe i garagen.
:)
C3
Iøvrigt kan man næppe praktisk afmontere gearkassen i sådan en grav, den kan næppe bære en donkraft.
Hvad så når du vil op? Gearkassen er afmonteret, og konen er gået til damefrisør....:)
Og inden du bliver fræk og svarer at så skubber man bare bilen ud nedefra, så er garageporten lukket, og fjernbetjeningen ligger oppe i garagen.
C3
Iøvrigt kan man næppe praktisk afmontere gearkassen i sådan en grav, den kan næppe bære en donkraft.
-
Ja, netop, hamrende upraktisk. Hvad så
Ja, netop, hamrende upraktisk.
C3
såvidt jeg lige kan se fåes version 2 i op til 4.5 meter, men der står også på hjemmesiden at den ikke anbefales i områder med meget vand. Jeg ville nok støbe min egen istedet... Hva er prisen egentligt?
Jeg synes helt klart at
Jeg synes helt klart at John skal købe sådan een og montere den indendørs i en garage. Når han så opgiver at bruge den så er det, at han ved hjælp af en haveslange, og et besøg hos fiskehandleren kan lave:
Det bliver hans naboer sikkert glade for.
Lykkemark

Det bliver hans naboer sikkert glade for.
Lykkemark
Tilbage til "Snak / off topic"