Så lykkedes det alligevel. Jan :driving: Magnussen kører for Corvette i 2009 trods krisen.
Kontrakten er underskrevet, så vi arbejder videre på vores planlagte tur til Le Mans 2009.
Læs mere på Jan Magnussens hjemmeside.
Links her i forummet.
Hilsen Flemming.:party:
Le Mans 2009
Flemming Det bliver stort!. Jeg forlader
Flemming
Det bliver stort!. Jeg forlader allerede Danmark om tirsdagen for at indtage min vante plads i K-Camp'en om onsdagen, billet er købt og betalt. En mørk chauffør, en gammel murer, nedrivningsmanden og skrotknuseren venter i Odense for at gøre mig selskab (Kværndrup er et slemt sted).
Jeg sagde til mig selv efter første gang: "Jamen så har du jo prøvet det", nu er det min fjerde tur, og sidste år mødte jeg da både Bruno, hans bror og Klaus Pauls og jeg ved at C4Joy1 har det med at luske rundt i Dunlop kurven ved nattetide...
Lykkemark
Det bliver stort!. Jeg forlader allerede Danmark om tirsdagen for at indtage min vante plads i K-Camp'en om onsdagen, billet er købt og betalt. En mørk chauffør, en gammel murer, nedrivningsmanden og skrotknuseren venter i Odense for at gøre mig selskab (Kværndrup er et slemt sted).
Jeg sagde til mig selv efter første gang: "Jamen så har du jo prøvet det", nu er det min fjerde tur, og sidste år mødte jeg da både Bruno, hans bror og Klaus Pauls og jeg ved at C4Joy1 har det med at luske rundt i Dunlop kurven ved nattetide...
Lykkemark
-
Hej Formand Vi er ca. 4
Hej Formand
Vi er ca. 4 Vetter fra Vejleområdet som kører til LeMans næste år. :driving:Hvor kan man købe biletter.
MVH Allan
Vi er ca. 4 Vetter fra Vejleområdet som kører til LeMans næste år. :driving:Hvor kan man købe biletter.
MVH Allan
-
Hej Formand Vi er ca. 4
Hej Formand
MVH Allan
Kontakt C4JOY1, Han har kontakt til Corvette campen, hvor der vil være over 100 Corvetter.
Hilsen
Flemming.
-
Hej Flemming. Et stort TAK herfra.:seeya: Allan
Hej Flemming.
Et stort TAK herfra.:seeya:
Allan
Et stort TAK herfra.:seeya:
Allan
Le Man
hej Allan og andre der er interesserede i Le Man. Jeg har kontakt med præsidenten for european corvette club samt deres organisator, når jeg har rykket dem tilpas mange gange, så plejer han at sende et tilmeldingsskema hvor man kan booke sig ind på alt fra morgenmad til billetter op til banen. Selve corvette campen ligger i det der nu er døbt om til corvettesvinget og er en glimrende lejr, hvor der er hegn og sikkerhed omkring, så bilerne bliver passet på, mens man selv er oppe og se ræs. Vejen dertil ude fra motorvejen kan godt være svær at finde så det anbefales at der køres i kortege det sidste stykke med nogen stedkendte.
Når vi nærmer os tidspunktet for tilmelding finder vi ud af hvor mange der vil køre derned i deres egen corvette og være i campen.
Jeg har kendskab til flere der selv vil køre derned i 2009 så det skal nok blive sjovt.
venlig hilsen
Leif
Når vi nærmer os tidspunktet for tilmelding finder vi ud af hvor mange der vil køre derned i deres egen corvette og være i campen.
Jeg har kendskab til flere der selv vil køre derned i 2009 så det skal nok blive sjovt.
venlig hilsen
Leif
Le Mans 2009
Hej Saxo
Det vil være en fornøjelse at have dig med på turen, har du fikset bilen, sidst vi var sammen var der lidt køle problemer, det dur ikke når vi holder i kø nede i Frankrig. Der er efterhånden så mange tilkendegivelser at vi prøver at sende et skema ud med forhåndstilmeldinger, vi kan måske få lavet en dansker lejr der siger spar 2.
venlig hilsen
Leif
Det vil være en fornøjelse at have dig med på turen, har du fikset bilen, sidst vi var sammen var der lidt køle problemer, det dur ikke når vi holder i kø nede i Frankrig. Der er efterhånden så mange tilkendegivelser at vi prøver at sende et skema ud med forhåndstilmeldinger, vi kan måske få lavet en dansker lejr der siger spar 2.
venlig hilsen
Leif
Leif pas nu på for
Leif pas nu på for hvis der kommer 2 gule c4 (T) corvetter..
og du får et glas corvette vin ved du jo ikke hvilken der er din :party1:
Julehilsen
Brian xmas
og du får et glas corvette vin ved du jo ikke hvilken der er din :party1:
Julehilsen
Brian xmas
le mans 2009
Hej Brian
Det gør ikke noget en C4 kører jo supergodt og økonomisk, så der er jo køreglæde uanset hvad, det jo som bekendt ikke farven der driver corvetten fremad. Vi vil da også gerne have din C3 med til Le Mans, du skal bare vinde i lotto først, så du har til benzinen.
hilsen
Leif
Det gør ikke noget en C4 kører jo supergodt og økonomisk, så der er jo køreglæde uanset hvad, det jo som bekendt ikke farven der driver corvetten fremad. Vi vil da også gerne have din C3 med til Le Mans, du skal bare vinde i lotto først, så du har til benzinen.
hilsen
Leif