fejende flot

Alm. snak
Bondemand

fejende flot

Indlægaf Bondemand » 15. sep 2008, 21:45

Hej Joan og Thomas

Tak for en flot afslutning på et fejende flot træf-år Helle og jeg synes det har været det bedste træf-år vi har oplevet, alt vi har være med til har været enormt vellykket og der vil være meget at tale om de kommende år.

Det bliver en lang vinter, men hvis det bare kan blive halvt så godt næste træf-år, er det værd at vente på.

Hilsen Helle & Jens

Brugeravatar
Finn #105

Re: fejende flot

Indlægaf Finn #105 » 15. sep 2008, 22:45

Det er ikke altid man kan give Bondemanden ret i det han siger. Der kommer ret meget ud af den mund, og da den jo er monteret i to meters højde kan det høres viden om.

Men denne gang har han helt ret: det var et rigtig fint arrangement i Lundø. Og dermed en værdig afslutning på et superfedt træf-år.

Nu behøver vi jo ikke at gå helt i hi. Mon ikke der bliver stillet et par arrangementer mere på benene i løbet af efteråret? Brian og Kurt har gang i noget med en motordag i oktober, og vi håber at få lavet en lørdagsudflugt i Vejle-gruppen. Mere herom snart...

Finn

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 15. sep 2008, 23:06

Tak for de rosende ord fra to af medlemmerne fra C5 banden, jeg håber nu at jeg endelig er fuldgyldig medlem af banden, med alt det kage I fik !? 

Jeg håber at I vil sende billeder til webmaster, især det Helle tog af Jens om søndagen på kræmmermarkedet, det var et kønt syn !? 

Jens: Tak for hjælpen til fremstilling skilte, pins og diverse andre ting på dagen !! 

/Thomas..

Great White

Indlægaf Great White » 15. sep 2008, 23:37

Også et stort tak herfra
Det var en dejlig dag, isæe morgenbuffet'en  var go :-)
'Great White's startkrans viste sig fra den pæne side, men det er snart tid for udskiftning.
Hva' var det for noget med en lørdag i Vejle, den er jeg med på, hvis ikke jagtsæsonen driller alt for meget :-)

Bedste Vettehilsner Anne Grethe og Jørn

kurt T H

Indlægaf kurt T H » 15. sep 2008, 23:53

Rigtig godt gået Joan og Thomas en rigtig god dag og solen skinede jo som den skulle 

Mange tak for godt træf

Mvh Kurt T H og Celina

Gæst

Indlægaf Gæst » 16. sep 2008, 07:37

Hej Joan og Thomas.  rigtig godt gået, supper efterårsmønstring  der går jo nok et års tid inden der kommer så mange ';heste';-kræfter i folden igen, men for s.....  hvor har i mange cyklister på Lundø. håber at solen skinner lige så flot til næste år.     PS. Tillykke med fødselsdagen i dag Thomas.    mvh. Per. 

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 16. sep 2008, 10:38

Hej Per.

Tak for det ! 

Ps. Så er de første billeder lagt ind på hjemmesiden, tak for det David !! 

/Thomas..

Tilbage til "Generelt forum"