Er der nogen der skal med til Thisted Lufthavn på lørdag, se træfkalender.http://www.ndcd.dk/main.asp?side=setilmeld
mvh. Per email per.pedersen@ecolab.com tlf. 40 57 37 32 eller 96 57 09 00
1/8 mile Thisted Lufthavn
re:1/8 mile Thisted Lufthavn
Er der ikke nogen der skal med til Thisted på lørdag. eller er i gået i 'hi' for sommeren.
Re: re:1/8 mile Thisted Lufthavn
Husk at det er et lukket løb UDEN publikum. dvs du skal have mekanikker pas for at komme ind..
Hej Bankmand. Jeg har talt med bestyrelsen i NDCD, og vi har fået tilladelse til at køre, og ja det er rigtigt der må tages 3 mekanikere med
ub. mvh. Per. PS. jeg skulle hilse dig fra Robert Nykredit.

Hej Per
Jeg er ved lejligheden også selv mekanikker :-) Ville bare nævne det så folk ikke kørte forgæves derud..
Takker - Har Hr. Steen fortalt at han i hans unge dage både har haft Porsche OG Ferrari ;-)
Jeg er ved lejligheden også selv mekanikker :-) Ville bare nævne det så folk ikke kørte forgæves derud..
Takker - Har Hr. Steen fortalt at han i hans unge dage både har haft Porsche OG Ferrari ;-)
husk at skrive lidt om hvordan det gik, en 502'er og en corvette kan være en giftig cocktail, popeye vandt dhb flere år i træk med den kombination
Hvor er Popeye?
Det er årevis siden jeg har hørt noget til ham / den?
Det er årevis siden jeg har hørt noget til ham / den?
han kører ikke race i corvetten mere (iøvrigt en jeg engang importede way back) men kører vist race sammen med sønnen i camaro, stadig hurtigkørende chevrolet :-)