Stille vette...? Hjælp
Stille vette...? Hjælp
Min vette vil ikke starte efter jeg har haft skilt instrumentbordet ad, den er bare helt død når jeg drejer nøglen. Kan bare heller ikke finde ud af hvor det her stik skal sidde? synes ikke jeg kan finde hovede eller hale i de tegninger jeg kan finde over ledningsnette så håber i kan hjælpe....
-
Re: Stille vette...? Hjælp
ind på ryggen. oppe over sikringsboksen, næsten lodret op der sidder det stik du har billede af.
om det får bilen til at starte ved jeg ikke
hilsen Chr.
om det får bilen til at starte ved jeg ikke
hilsen Chr.
-
Har du iøvrigt ';startspærre'; for ikke udkoblet. Hvis det er manuelt gear og fra ca. 69-frem. Stikket ligner det jeg har til denne funktion. Modparten sidder så øverst på koblingsarmen.
Den sidder lige i nærheden af der hvor billedet er taget. Check om switchen fungerer.
C3
Den sidder lige i nærheden af der hvor billedet er taget. Check om switchen fungerer.
C3
Jan har ret
det er stikket til kontakten over koblingsarmen . Giv stikket en lus og bilen starter
Hvis du syntes det er super fedt at sidde og træde koblingen ned når du skal starte .Skal stikket monteres på modparten ,så vidt jeg husker er det et lille relæ der påvirkes af koblingsarmen
det er stikket til kontakten over koblingsarmen . Giv stikket en lus og bilen starter
Hvis du syntes det er super fedt at sidde og træde koblingen ned når du skal starte .Skal stikket monteres på modparten ,så vidt jeg husker er det et lille relæ der påvirkes af koblingsarmen
-
Koblings switchen ser vist sådan ud:
Jeg blev selv træt af funktionen og satte en simpel lus hen over det tidligere viste stik.
Det er simpelthen en switch, der er 0 Ohm over når koblingen er i bund - vist på billedet (0,3) - og ingen forbindelse når koblingen ikke er aktiveret.
C3
Jeg blev selv træt af funktionen og satte en simpel lus hen over det tidligere viste stik.

Det er simpelthen en switch, der er 0 Ohm over når koblingen er i bund - vist på billedet (0,3) - og ingen forbindelse når koblingen ikke er aktiveret.
C3