Gode oplevelser kan også være andet end at få svar på et teknisk spørgsmål. Dette er skrevet for mennesker som ikke bruger nettet som dagligstue.
Jeg er så priviligeret at jeg indimellem ';kan stemple ud'; og gå over i privatafdelingen, en fordel ved at have hjemmekontor.

Internettet har tonsvis af sider, og på dem sidder der allehånde nørder, og så er der os få der ikke aner en skid, men gerne vil lære noget. Jeg holder af at læse og lære, og når man bevæger sig ind på et forum, finder man, når man har snuset lidt rundt, hvem der er til at ';snakke'; med, hvem der vil aktivt dele sin surt sammensparede viden, især hvem der uhøjtideligt vil gøre det etc etc.
At internettet har gjort verden mindre hersker der ingen tvivl om, min datter er på tredie år ';forlovet'; med en svensker i Stockholm, hvilket er en uheldig sideeffekt på internettet idet flybilletter under ';Borte med blæsten'; konditioner er ruinerende.
Vi mennesker her i Dannevang bliver af og til beskyldt for at være tillukkede og selvfede, men det kan vi jo lave om på ved at f.eks stille et spørgsmål på et lille board samme størrelse som dette, og så kommer der et svar. Så skriver man direkte til personen, og så kommer der et svar. Så sender man billeder af ';dampmaskinen og jeg'; og så kommer der kommentar skrevet på ';sydstatsmaner'; med oversættelser og så kommer der familiebilleder og sådan fortsætter ting.
Man snakker, og om 10 dage lander der en ny carb, med rør og måleinstrument ';Just u send ur adress and what u think US postal want, and send some dollars to our dawters paypal account. The carb has been on the shelf for ';foouurteeen yrs';, but Bent, I';m not paying to get rid of it.
Han er en voksen mand, og de der givgas drenge der skal til Avedøre kender ham særdeles godt, og er sikkert fans, det er jeg også fordi hans kone siger: That ';photo with that damn good';lookin dawg is awsom';';
Tænk hvor er verden blevet lille, den er blevet så lille at en mand med det ';navn'; vil ';snakke med mig i Danmark';.
Nej jeg fortæller aldrig navnet så lad være med at spørge. Forsøg selv. Husk ';The big boys'; skal man nok ikke finde på de største fora.
Lykkemark