Mit horn virker ikke. Når jeg trykker på hornet på rattet, kan jeg høre relæet til venstre i motorrummet slå til og fra men ikke en lyd fra de to horn. Jeg kan følge en ledning til det første horn, og derfra en ledning til det andet horn. Skal der ikke gå to ledninger + og - til hornene? Hvorledes kan jeg finde ud af om det er hornene eller strømforsyningen/ relæet som er defekt?
Hilsen Niels
horn virker ikke
Re: horn virker ikke
Hej Niels
prøv at starte bilen op ,lyder fuldstændig som at der bare skal lidt skub på dit batteri
prøv at starte bilen op ,lyder fuldstændig som at der bare skal lidt skub på dit batteri

Hej Allan!
Der er masser af strøm på batteriet.Har lige været ude og bruge en halv tank i det flotte forårsvejr!! Så det kan ikke være det.
Niels
Der er masser af strøm på batteriet.Har lige været ude og bruge en halv tank i det flotte forårsvejr!! Så det kan ikke være det.
Niels
Hej Niels,
Jeg havde samme problem.
Jeg fjernede ir på mine kabel sko, begge horn, og på mit relæ.
Nu virker det.
/John
Jeg havde samme problem.
Jeg fjernede ir på mine kabel sko, begge horn, og på mit relæ.
Nu virker det.
/John
Prøver det i morgen John.
Niels
Niels
Hej John!
Du havde ret!! Fejlen lå ved kabelskoen på relæet. Lidt pronto her og der og så var der to tonet horn igen.
Tak for hjælpen.
Niels
Du havde ret!! Fejlen lå ved kabelskoen på relæet. Lidt pronto her og der og så var der to tonet horn igen.
Tak for hjælpen.
Niels
Hej Niels,
Perfekt, skulle du ikke skifte til mekaniker?
/John
Perfekt, skulle du ikke skifte til mekaniker?
/John
Hej John!
Jo jeg overvejer alvorligt at lade mig omskole til perlegrusmekanikker!
Der er mange penge at spare.
Niels
Tilbage til "Generelt teknisk forum"