Ny dansk musikvideo med en rød Corvette C3 som medaktør i det danske band
”Turquoise Sun” udgivelsen 'Sunesthesia' 2019. Videoen er produceret 2018 on THY locations
Tryk HER for at se/høre videoen
Corvette C3 i ny dansk Musikvideo
-
Re: Corvette C3 i ny dansk Musikvideo
Og bilen er selvfølgelig fra Club Corvette Denmark. Se den her. http://www.club-corvette.dk/?id=110&bil=41
Brian Rasmussen #1364
Brian Rasmussen #1364
Senest rettet af Brian Rasmussen 17. feb 2019, 19:30, rettet i alt 1 gang.
Det er jo et Kinder-æg med tre gaver til Corvette-drenge:
- en fed Corvette
- en dejlig pige
- flotte klip fra en af de fedeste vejstrækninger i Danmark gennem Nationalpark Thy
Fedt!
Finn #105
- en fed Corvette
- en dejlig pige
- flotte klip fra en af de fedeste vejstrækninger i Danmark gennem Nationalpark Thy
Fedt!
Finn #105

Hej Brian
Rigtig mange tak fordi du lagde bil til sidste år til musikvideo, fra som som Finn skriver, en af de smukkeste
og mest uberørte områder i DK.
Jeg er / var meget i kontakt med Frederik fra banded. Deres ønske var jo en Rød C3. Jeg tilbød dem at stille op
med min tinmetallic C5, men den duede bare ikke.
På gensyn derude alle sammen.
Hilsen
Niels Mozart #1326
Rigtig mange tak fordi du lagde bil til sidste år til musikvideo, fra som som Finn skriver, en af de smukkeste
og mest uberørte områder i DK.
Jeg er / var meget i kontakt med Frederik fra banded. Deres ønske var jo en Rød C3. Jeg tilbød dem at stille op
med min tinmetallic C5, men den duede bare ikke.

På gensyn derude alle sammen.
Hilsen
Niels Mozart #1326
Rød Corvette og flot landskab - øøøh hvad mener i ... nu har jeg set videoen igennem 3 gange, og det eneste jeg kan huske er en sort badedragt, solbriller, røde læber og brune øjne???
Nej bare en joke! - rigtig fin video med en super fin bil, godt at få Corvetterne markedsført lidt ad den vej, i dagens miljøklima tør man jo næsten ikke engang at sige "V8" højt - man risikerer at nogen føler sig krænkede.
God aften - hilsen Karsten
Nej bare en joke! - rigtig fin video med en super fin bil, godt at få Corvetterne markedsført lidt ad den vej, i dagens miljøklima tør man jo næsten ikke engang at sige "V8" højt - man risikerer at nogen føler sig krænkede.
God aften - hilsen Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy