C3 bygget lidt forskelige ?

Teknisk relateret snak
Gæst

C3 bygget lidt forskelige ?

Indlægaf Gæst » 5. sep 2007, 22:13

Hej

Jeg har haft nogen C3er før (mange år siden efter hånden) Det var kun 76er opefter altså nyer C3er. Men jeg har tit underet mig over at der så mange forskelige følser at sidde der i frontsædet (prøve for nylige en 71er for leden, den var IKKE god), længde/højde, især de ælder C3er. Og Den jeg sad bedst i var en meget original 77er L82, den var rigtig god at sidde i. men derimod var en 75/76 langt fra det samme. Er de ikke ens bygget de årgange ??? (Husker noget med at der var også 2 farbrikker den gang også, måske der nogen cm. forskel i støbeformen :-))

Også det som de hælder, min gammel 77er var det man kalder nok lidt højer i bagenden, og laver i fronten (den lå godt). Hvor jeg tit ser nogen eks. 69er som nærmeste hælder modsat, altså 'ser ud til' at være højer i fronten. igen er de ikke ens bygget ??? Jeg har haft en 76er, som lå meget dårlige, men den var også højer i fronten, nok tætter på vatter kan man sige :-)

Men nu har jeg en ven som vil ud at have en C3 måske, og så skal jeg råd ham jo. Og han er stor, lidt over en 190, så min gammel 77er var jo fin (syndes den var længer) Men han vil ikke have så ny en C3, nok nærmer en 68/69 stykker. Men er de anderledes bygget i kabinen lidt og er de anderledes i ophængt, sidder jeg og tænker lidt på nu jo, og kan ikke rigtig huske 17-18 år tilbage :-)

Mvh
Rigo

Bankmand

Re: C3 bygget lidt forskelige ?

Indlægaf Bankmand » 5. sep 2007, 22:47

Jamen så skulle din ven og dig da komme en tur til Aalborg - der står en 68´på DK plader og venter på ham... lige klar til at køre hjem i :-))

Tilbage til "Generelt teknisk forum"