midter konsol

Alm. snak
Gæst

midter konsol

Indlægaf Gæst » 29. sep 2006, 13:54

Hejsa har lige modtaget nedenstående med posten fra USA

http://www.madvet.com/shop?frame=4.54.1607

Nu er problemet så at jeg tilsyneladende ikke havde været nede i garagen og kigge godt nok på min lille baby da jeg bestilte den, for der var godt nok kun denne variant så vidt jeg lige kunne se, men nu hvor jeg har fået den så kan jeg se at der er en ekstra udskæring i toppen som jeg ikke har på den nuværende i bilen..

Bare af ren nysgerrighed.. hvad 'burde' der have siddet i det hul som jeg ikke har i min? er det noget der kan sættes i eller skal jeg bare bestille en ny?

mvh lasse

Gæst

Re: midter konsol

Indlægaf Gæst » 29. sep 2006, 14:18

Så, som jeg ser det er de ens alle sammen på Deres website. Det er de da bestemt ikke. F.eks ser min -76 ikke ud som på billedet, der er ikke det øverste aflange hul. Tror de bare har ens type til alle.....

(udmeldt) ClausX

Re: midter konsol

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 29. sep 2006, 15:21

Du har tilsyneladende fået en konsol, der passer til model 68-71, som havde fiberoptik til at checke status af bilens lygter. Hvis det er Mid America, der har begået fejlen (d.v.s. at du ikke selv har bestilt en konsol til en tidligere årgang) bør du gøre krav overfor Mid America. 

Hos Ecklers får man ofte lov til at beholde en (fra deres side) fejlagtig vare samtidig med at de gen-sender den rigtige. Ved ikke hvad politikken er hos Mid America.......

Vettehilsen

Claus  

Tilbage til "Generelt forum"