Hej alle sammen, jeg var inde på siden ( om CCD ) hvor der stod at vi får et klubblad 4 gange årlig, derfor ser jeg frem til at modtage 3 stk. i de sidste 4 måneder.
Jeg syntes at der har været meget i det snart forgangende år som har hængt i bremsen, og da vi har fat i noget der er værd at værne om, mener jeg vi alle må tage os selv i nakken så vi får klubben op på fortiders niveao.
Det er bla. alarmerende at Per står alene med et sommercruse i Ålborg hvor turen går til Skagen, og vi andre grundet manglende information køre til Jyllands ringen.
Tag ikke dette som et surt opstød, men et lille rusk i nakken
Hilsen Jens
klubblad
Re: klubblad
Rolig nu. der kommer et klubblad sidst i denne uge, og hvis du ikke har modtaget klubblad nr.2 udsendt i maj måned må du gerne rette hendvendelse til medlemsinfo@club-corvette.dk så vil Erik straks sende dig et ( men det er rigtigt at blad nr.2 var der en del problemer med det kom ikke ud til alle medlemmer). Jeg ser frem til at møde jer den 26 august i Dronninglund med Nordmændene. mvh. Per.
Det er ikke tilmelding til Jyllandsringen, så det står dig frit for hvilket arrangemnet du vil deltage i....
Klubbladet er klar fra trykkeren imorgen og burde med lidt held være i jeres postkasse inden weekenden, senest først i næste uge.
Ja ja utak er verdens løn , men bare rolig jeg tror (ved) at 99 % af klubbens medlemmer sætter stor pris på det arbejde i udfører , både med hjemmesiden, div træf ,klubbladet og så videre, og ja vi ved vist også alle hvor stille der kan blive i et lokale når der skal hverves nye kræfter til foreningsarbejde !!! ,konstruktiv kritik og gode ideer er selvfølgelig altid velkommen men anonymt brok over nogen der laver frivilligt ulønnet foreningsarbejde NÆÆÆÆÆÆÆ den går ikke.
Keep up the good work , save the wave and see you out there , vettehilsener
Johnny Kofoed.
PS. Husk nu at melde jer til efterårsmønstring øst ( selvom det er på lolland )
Keep up the good work , save the wave and see you out there , vettehilsener
Johnny Kofoed.
PS. Husk nu at melde jer til efterårsmønstring øst ( selvom det er på lolland )