Jeg skal have moonteret ny udstødning på Vetten inden sæsonen starter !
Forventr egentlig at mont. headers samtidig ( BigBlock), og så bygge systenmet op selv.
Jeg studerede det nye Ecklers katalog der netop var kommet med posten i går.
Et nyt system er jo ikke vanvittigt dyrt, men passer selvfølgelig heller ikke på headers, hvis jeg skifter til det.
Er der nogen som kan anslå en fragtpris for exhaust lines, - jeg har potterne, - hvis man køber hos Ecklers ?
Bare for at sammenligne priser.... :-)
Mvh
Grerat White/475/Jørn
Udstødning ;
Re: Udstødning ;
Hej Jørn
Jeg har for kort tid siden modtaget flg.
2 indvendige dørsider, 1 kasse ss-bremserør, 1 frontspoiler, og en kasse m/blandet godt, vægt 39kg. vol 0,351m3. Pris med Bax Global $319
Sharon oplyste at samme sending med FedEx ville koste $190 MERE!
Jeg er ikke sikker på at Ecklers er det optimale sted for 'hjemmestrikkede ' udstødningssystemer, men det er der vist andre der ved mere om, med fragtprisen er vel ca. den samme.
Allan
Jeg har for kort tid siden modtaget flg.
2 indvendige dørsider, 1 kasse ss-bremserør, 1 frontspoiler, og en kasse m/blandet godt, vægt 39kg. vol 0,351m3. Pris med Bax Global $319
Sharon oplyste at samme sending med FedEx ville koste $190 MERE!
Jeg er ikke sikker på at Ecklers er det optimale sted for 'hjemmestrikkede ' udstødningssystemer, men det er der vist andre der ved mere om, med fragtprisen er vel ca. den samme.
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Re: Udstødning ;
153$ for 2 sidepipes sendt i 2 kasser det var billigst, det var noget med at kilo er billigere at sende end kubik.? det var med USPS. vægt ca 30kg airmail
Boe
Boe