Ecklers

Alm. snak
Lars68

Ecklers

Indlægaf Lars68 » 10. jun 2003, 12:49

Hej

Jeg har nu igennem længere tid forgæves forsøgt at få et katalog fra Ecklers, første gang via deres hjemmeside for ca. 3-4 uger siden, og senest for over en uge siden hvor jeg sendte en mail til Sharon. Jeg står og skal bestille en masse dele til min Vette fra 68. Jeg tør slet ikke tænke på hvilke problemer jeg kan løbe ind i når jeg bestiller dele, når jeg ikke engang kan få et katalog! Er der nogle forslag?

Til sammenligning skal nævnes at jeg fik et katalog fra Corvette America 2 dage efter at jeg havde bestilt det på deres hjemmeside. Sendt anbefalet. Det kalder jeg service og overvejer nu at bestille det mest nødvendige fra Corvette America. Måske skulle man lave en aftale med dem i stedet?

Med venlig hilsen Lars

Gæst

Re: Ecklers

Indlægaf Gæst » 10. jun 2003, 12:55

Hej Lars,
Den, der bedst kan råde dig i.f.b. med Ecklers er vores formand Claus, men jeg ved at han er udenlands (Holland) i denne uge og derfor først kan hjælpe dig næste weekend. Vi har gode erfaringer med Ecklers, men de er ikke så hurtige som Mid America, Corvette Central eller visse andre. Til gengæld er de væsentlig billigere på mange punkter qua vores rabat-ordning. De andre Vette-firmaer har ikke været interesserede i at indgå helt så fordelagtige rabatordninger.
Vi har heller ikke fået det nyeste katalog, men har dog et af de gamle, så du er velkommen til at ringe, hvis du mener vi kan hjælpe. Ecklers har også en pænt dækkende hjemmeside. Du finder os i medlemslisten under Claus Bjerregaard.
Vette-hilsner
Vita

Piet

Re: Ecklers

Indlægaf Piet » 10. jun 2003, 19:46

Jeg kan varmt anbefale Ecklers, jeg har bestilt varer hos dem ca 6x på et år og jeg har alle gangene haft varerne inden for 14dage og den rabat vi får hos dem er ganske betydelig, nogle dele har jeg fået helt op til 50% rabat på gennemsnitett er dog ca 25%, med hensyn til kataloget kan jeg sige at der gik ca 4måneder fra jeg bestilte det via nettet til jeg havde det, jeg tror at de måske kun sender ud med et vist interval, til gengæld får jeg automatisk deres nyeste katalog tilsendt nu.

Tilbage til "Generelt forum"