Gavnø og Stortræffet i Næstved

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup

Gavnø og Stortræffet i Næstved

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 1. okt 2005, 13:20

Jeg er ved at færdiggøre CCD-nyt 04-2005 og har en masse billeder liggende fra ovennævnte arrangementer.

Der er ingen som har indsendt tekst hertil og det er da synd og skam at medlemmerne ikke skal læse om disse vellykkede arrangementer. Det er bl.a. indlæggene i bladet som 'pirrer' nysgerrigheden, og får læserne til at tilmelde aig næste års arrangementer - hvem vil ikke gerne deltage i en succes!!

Nuvel. redaktionen lukkes i aften, så hvis arrangørerne / kontaktpersonerne ønsker arrangementerne omtalt i CCD-nyt, skal jeg have tekstrerne i hænde senest kl. 18 i dag, på e-mail: editor@club-corvette.dk.

For en anden gangs skyld: De som er arrangør eller kontaktperson på et arrangement, burde tage stafetten med heeeeelt i mål og sikre at der bliver skrevet noget til CCD-nyt. I behøves jo ikke selv at lave skrivearbejdet, men I burde ihvertfald sørge for at få en anden til at påtage sig opgaven.

See ya
Den gamle Redakteur

Gæst

Re: Gavnø og Stortræffet i Næstved

Indlægaf Gæst » 2. okt 2005, 11:02

Hej Jesper

Jeg springer lige et enkelt CCD - nyt over.Der må jo gerne være et lille ophold i rækken af artikler fra min side.Den sidste og afsluttende - tror jeg nok !!!! - er klar til næste udgave.Håber du har nok til nr.04 klubblad.

Vettehilsner fra - - Lauge

Tilbage til "Generelt forum"