Nypris på 68 BB ??

Alm. snak
Gæst

Nypris på 68 BB ??

Indlægaf Gæst » 14. jul 2005, 12:19

Er der nogen ved hvad nyprisen (uden afgifter) på en 68 Big Block var ? Og vel og mærke kan dokumenterer det ! Så vill e jeg blive glad !

Gæst

Re: Nypris på 68 BB ??

Indlægaf Gæst » 15. jul 2005, 16:58

Er det virkeligt rigtigt, at der er INGEN som kender nyprisen (uden afgifter) på en big block Corvette fra 1968 i dette expert/enthusiast forum. ???????

Eller måske ved hvor man kan finde ud af det ??

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 15. jul 2005, 20:00

Du kan muligvis finde dokumentation her:

http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/cgi-bin/browse.pl?revy=bil-revyen&input=1966/Personbiler/A-E&mode=browse

Men der kun adgang fra et bibliotek.

Prisen i USA i 68 var ca. 5000 $ - men det er et omstændeligt udgangspunkt - og kan næppe bruges som dokumentation, da der er for mange ubekendte. $kurs, fragt udgifter, daværende told og moms, forhandleravance etc. etc.

Bilrevyen fra 1968 med annoncerede priser i DK burde være ok dokumentation.

C3 

Gæst

Indlægaf Gæst » 16. jul 2005, 00:20

Der er kun 1 ting at gøre......................betal ligesom alle andre, jeg har prøvet det samme med min 66,  jeg arbejder hos den nuværende Corvette importør, og tilbage i 60 erne var der ingen der var officiel importør(det ved jeg fra den daværende importør af chevrolet), derved vil T&S priser altid være anslået priser og uden mulighed for at dokumentere. (Bilrevyen og andre bilbøger m.m. fra dengang er altid ca. priser). Så desværre........................

Thomas

Tilbage til "Generelt forum"