Hvis I kan finde en flok enthusiaster i Corvette-klubben, der vil tage en tur til Grenaa Beatles Festival torsdag 5. juni, vil det være dejligt.
Selv om butikkerne ikke må holde åbne længere på den dag, så skal Grundlovsdag ikke være uden Beatles-aktivitet.
Museum Østjylland holder åben fra 11 til 16 på dagen og udstillinbg Vi - De unge" med Beatles special er åben, ligesom vi præsenterer Blackbirds, en spændende duo, giver koncert i Grenaa Kirke fra 1330 til 1445,
Så hvis Corvette clubben skal have noget at køre efter er Grundlovsdag og Grenaa et fint mål.
Et forslag kunne være fra 11 til 13 eller 13 til 16 eller hele dagen fra 11 til 16, hvis bilister klare både koncert og udstilling. De må I selv afklare - eller dele det op.
Som arrangør af festivalen vil vi gerne have de flotte biler i samme 60'er stil. De kan parkeres lige foran hovedindgangen til museet, hvor der kan holde 5-6 biler.
Hele torvet er afspærret til festivaen, så vi kan sagtens skabe plads til flere biler på kirketorvet efter ønske.
Der er et telt i museumsgården, og hvis vi kender antallet af deltagere fra jer, så byder vi på kaffe og kage alt efter tidspunktet.
Giver I mig en melding senest mandag 12. maj, vil det være fint.:willy_nilly:
Ring på 21 26 56 57 eller denne mail, klh@post7.tele.dk
Du må godt sende mig et par fotos af biler, hvis det bliver til noget, så medierne kan bruge det og vores løbende facebook på Grenaa Beatles Festival.
Jeg er ved at færdiggøre et stort Festival program, og jeg vil gerne høre, om jeg kan regne med, at der kommer f.eks. 3-4 Corvette til Grenaa 5. juni fra 11 til 16, hvor museet har åbent.
Det er fint, blot de kan være der i f.eks. 12 til 14.
Jeg er selv i teltet bag museet med kaffe/the m.m.
P-pladsen er lige foran hovedindgangen mod syd overfor Apoteket og Super Best på Kannikegade/Søndergade midt i Grenaa.
KLaus Hansen
Koordinator
Grenaa Beatles Festival
:hurray:FORHÅNDSTILÆMELDING HER PÅ SIDEN A.S.A.P.:sh:
Allan
Grenaa Beatles Festival torsdag 5. juni
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"